Persoane interesate

21 March 2012

Palete MUA *ro only*

Disclaimer: This post is written only in romanian because MUA palettes are not easily available there. If you do not understand the text and want to know my two cents, leave me a comment or drop me an email and i'll be more than happy to talk to you about it.

Fetelor, acesta nu este un review fiindca sincer, nu am apucat sa le folosesc destul incat sa imi dau seama cum sta treaba cu ele.

Ce vrea sa faca aceasta postare? E defapt o "prima impresie" in caz ca va bate gandul sa faceti o comanda. Asa ca, va arat poze cu ce am si dupa aia va spun cateva cuvinte generale.

1. Dusk till dawn


Random swatches
2. Poptastic 

3. Heaven and earth

4. Immaculate collection

Parerea mea:

- daca vreti sa le comandati, sa nu aveti asteptari incredibil de mari, vorbim totusi de niste palete de 4 lire.
- pe principiul nu tot ce e ieftin e prost, paletele MUA sunt undeva intre: unele farduri au o consistenta superba, altele au particule foarte mari, deci sunt "chunky" iar altele au nevoie de cateva straturi sa fie de o intensitate acceptabila. Sincer, imi amintesc enorm de mult de fardurile UD (ma rog, la un nivel mai mic), doar ca la ceva mid end nu te'ai astepta sa ai problema asta. In fine, aberez deja in alta directie.
- cu toate ca nu este necesar pentru fiecare culoare, eu chiar as recomanda un NYX Jumbo sub ele, se lucreaza mult mai usor pe o baza alba.
- nu va pot lamuri de longevitate - pe TSFI nu am intalnit ceva ce sa nu reziste inca, o spun cu mana pe inima.
- daca va bate gandul sa comandati, ochiti bine site-ul, mereu au promotii tentante si e posibil sa primiti gratuit paleta de 24.

Concluzie: merita? De ce nu? Daca va stiti pretentioase, mai bine va orientati spre Sleek, dar macar o paletuta din asta parca se merita in colectie (oricare din cele 3 de 12, toate imi plac si coeficientul bun-aiurea al fardurilor e foarte ok).

Daca vreti detalii despre o paleta anume, sa ma anuntati - ii voi face swatchuri si un look, sa am o parere mai.. completa? Sau doar sa o vedeti mai bine. Multumesc mult ca ati trecut pe la mine!

PS: Imi cer scuze de englezisme, chiar nu am gasit cuvinte in romana.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram