Persoane interesate

15 March 2012

Guest post - Lavinia :)

Lavinia s'a hotarat in sfarsit sa isi redeschida blogul (ABOUT TIME!!!) si v'a pregatit si voua un NOTD - si asa pe mine ma tot certati ca nu mai postez asa ceva :D Multumesc mult Lavinia! :* 


Ah da, si va invit musai sa treceti si pe la ea , e foarte talentata atat la scris, cat si la machiaj, deci garantez ca aveti ce vedea! 


Hey girls!

E prima data cand scriu pe blogul altcuiva, si am deosebita onoare sa scriu pe al lui Ami, care a fost o draguta cu mine si mi-a acceptat propunerea. Chiar ma bucur foarte mult ca am ocazia asta si vreau sa va arat un NOTD pe care eu, personal, il ador. De aceea am si vrut ca acest tip de postare sa apara aici, stiu ca Ami iubeste oja Chanel-Peridot, iar aceasta e asemanatoare ca structura, nu si culoare.

Am inceput cu un base coat si am aplicat apoi o oja neagra ca baza pentru oja Accessorize. Un singur strat a fost suficient si..iata ce a iesit: 





 
Si un close-up, in lumina soarelui. 

 
Iar aceasta este oja, preferata mea din luna aceasta. Cei de la Accessorize au oje extraordinar de frumoase, mai ales gama 3D despre care va voi povesti cu alta ocazie, pe blogul meu. 




 
Sper ca v-a placut postarea mea de astazi si ii multumesc lui Ami ca m-a gazduit pe blogul ei! Sper sa ne revedem aici si cu alta ocazie.. Va pup! Lavinia



Sarumana mult Lavinia! :* 





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram