Persoane interesate

14 February 2012

TAG: 7 deadly sins

Nu stiu daca m'a taguit cineva, dar, din lipsa de timp pentru altceva si din vina pe care o simt fiindca nu am mai scris pe blog, tadaaaa :D

1. Lacomie - Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care il ai? Si care este cel mai scump?

Cel mai ieftin - un mono de la Wet N wild, iar cel mai scump - BOS 4 de la UD. Ma rog, parfumul e si mai si, intrecut de setul de pensule Sigma. Nu stiu exact la ce se refera, le trec pe toate (cu ocazia asta imi dau si eu seama pe ce dau eu banii).



2. Manie - Care este produsul cu care te afli intr-o relatie de iubire/ura? Ce produs a fost foarte greu de gasit?


Iubire - ura: rujul nude in general. Uneori mi se pare ca imi sta incredibil, alteori ca arat ca moartea :D Ce a fost cel mai greu de gasit? Oh da - in primul rand BOS 3 si in al doilea, paleta Kat Von D - Beethoven.

3. Pofta - Care este cel mai delicios produs cosmetic / ingrijire corporala?


Nu'l mai am, dar era un gel de dus Yves Rocher - mirosea a flori si imi venea sa umplu cada cu el si sa nu mai ies de acolo vreodata.

4. Lene - Ce produs neglijezi din cauza lenei?


Lotiunea de corp, clar. Ma enerveaza ca imi ramane pielea lipicioasa - probabil nu am gasut produsul ideal, astept recomandari.



5. Mandrie - Ce produs iti da mai multa incredere in tine?

Nu am unul - daca ma machiez, vreau sa fie ritualul complet, ma simt goala fara anumiti pasi, deci nu am cum sa ma rezum la un singur produs. Dar, ADOR rujul rosu!



6. Ravna - Ce atribute gasesti foarte atragatoare la sexul opus?


Depinde, nu am un stereotip. Pachetul complet ;)



7. Invidie - Ce produse ti-ar placea sa primesti cadou?

Ce imi doresc acum? Destule, sincer - niste gene false Sugarpill, inca o paleta Kat Von D, o paleta Wet n Wild (chiar doua), Naked 2, niste rujuri Lime Crime, si pot continua la nesfarsit. Totusi, nu cumpar nimic, asa ca raman la stadiul de visare pentru o perioada lunguta :D







 Asta e tot, eu va invit sa va inscrieti in continuare la giveaway'ul activ de pe blog si va promit ca revin cu castigatoarea paletei surpriza cu prima ocazie :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram