Persoane interesate

09 February 2012

Mya Shop Giveaway

Mya Shop s'au oferit sa va cadoriseasca prin intermediul blogului meu. Ei va ofera produse Barry M de data asta - trebuie incercate si ele! Stiu ca e nebunie cu Sleek momentan, dar, ca detinatoare de eye dusturi va pot spune ca sunt absolut minunate si ca ar trebui sa le folosesc mai des :D 

Premiul: 
Ce castigati: 

Regulile sunt foarte simple si impuse de sponsor - asa ca VA ROG sa completati formularul corect de aceasta data - nu va pot da premiul daca nu indepliniti conditiile fiindca nu imi apartine. De asemena, va rog din suflet sa nu'mi mai cereti sa va verific inscrierile. 

1. Sa imi cititi blogul - nu conteaza in ce mod ma "urmariti" - GFC; FB; bookmark, ideea e sa ma cititi :) 
2. Sa dati like paginii de Facebook a sponsorului - aici.
3. Sa dati share acestei postari pe o platforma de socializare si sa imi lasati link'ul corect - va rog din suflet, nu vreau sa descalific pe nimeni :( 
Toate informatiile le puteti introduce in formularul de mai jos. Aveti timp pana pe 19 februarie! 

Multa bafta si va multumesc :) 

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram