Persoane interesate

21 February 2012

Ami's Makeup Drawer's collection!

O Doamne, sunt asa de emotionata, onorata si ce mai e!! Mi s'a intamplat un lucru incredibil si astept de ceva timp sa'l impart cu voi! :D Mai tineti minte poza asta?


Ei bine, vreau sa va anunt ca de acum incolo puteti cumpara impreuna produsele folosite pentru acest look - de care sunt foarte mandra si care ma reprezinta.

Alaturi de Make Up Shop si de niste fete incredibil de talentate si frumoase v'am pregatit o surpriza de proportii! Care este ideea? Fiecare am ales 3 produse care ne reprezinta si am facut un look pentru voi. Daca va place ceea ce vedeti, puteti cumpara produsele impreuna cu o reducere de 15% :)

Din partea mea probabil va asteptati deja sa vedeti Bad Girl :)) Cele 3 produse alese au fost paleta Bad girl, blushul Sleek in nuanta Rose Gold si pout paint'ul  in nuanta Peachy Keen.  Colectia completa o gasiti aici!



















Abia astept sa aud parerile voastre in ceea ce priveste proiectul, si va invit sa le vizitati si pe celelalte fete implicate in aceasta minunata colaborare: Iulia, Andreea, Anda Zelenca, Special Koko, Ionny si Antonia. Va multumesc! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram