Persoane interesate

27 February 2012

Ami's Collection Giveaway!

Intrucat exista o colectie ce imi poarta numele, nu se putea sa nu fiu clientul ei :D Si, deoarece eu am deja produsele, am cumparat'o special pentru voi!

Ce castigati? Ami's Collection  care este formata din produsele Sleek preferate de mine:





- paleta Bad Girl
- blush'ul Rose Gold
- pout paint'ul  Peachy Keen


Asadar, daca sunteti tentate de produse, sunteti invitatele mele sa completati formularul de mai jos, dupa ce ati indeplinit doua reguli foarte simple!

1. Sa imi urmariti blogul prin Google Friend Connect (butonul din dreapta, Join this site).

2. Sa va faceti cont pe site-ul Makeup Shop - presupun ca majoritatea aveti deja asa ca nu e foarte greu de indeplinit.

Nu va cer sa dati share obligatoriu, dar, ca de obicei, apreciez foarte mult gestul!

Aveti timp pana pe 7 martie, as dori ca pe 8, fix de ziua femeii, sa anunt si castigatoarea! Daca eu tot nu primesc nimic din cauza tarii in care sunt, macar voi sa va bucurati mai mult :)

De asemenea, conditiile sunt foarte simple, ca de obicei va rog sa nu ma mai intrebati daca v'ati inscris sau nu corect, sincer, nu am timp sa raspund tuturor :(


Inca odata, mii de multumiri voua, celor care ma cititi zi de zi, inseamna ENORM pentru mine!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram