Persoane interesate

16 January 2012

Make up Shop Giveaway! :) *Ro only*

In sfarsit, revin cu surpriza pentru voi. Cu ajutorul PR'ului incredibil de la Make up Shop am pus la cale un giveaway cu produse Sleek Makeup - sarbatorim aniversarea blogului meu care se apropie cu pasi rapizi ;)

Ce puteti castiga? O trusa Sleek, un ruj Sleek si un blush Sleek, toate la alegere din produsele ce vor fi disponibile pe site in momentul anuntarii castigatoarei!



Inainte sa va spun regulile, vreau sa multumesc sponsorului si mai ales voua, ca m'ati suportat atata timp :)) Sper sa ma cititi si in continuare si sa aveti rabdare cu mine!

Reguli: 

1. Sa va faceti cont pe site'ul Make up Shop si sa'mi spuneti adresa de mail utilizata pentru acest lucru (nu va fi publicata).
2. Sa imi spuneti ce marca de cosmetice v'ati dori tare mult sa fie disponibila pe un site din Romania - ca e NYX, ca e Urban Decay, Milani, Mua, orice va trece prin cap.
3. Sa dati share acestei postari pe o platforma de socializare - daca nu aveti nici una, va rog doar sa mentionati acest lucru, nu se intampla nimic! :)

Data limita: 26 ianuarie ora 20:00

Daca aveti nevoie de ajutor, va rog sa imi spuneti in comentarii - nu va mai faceti griji ca v'ati inscris de doua ori, doar sa ma anuntati!

Multumesc tare mult inca odata, astept inscrierile voastre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram