Persoane interesate

27 January 2012

Giveaway winner!

Ca de obicei, inainte de a anunta castigatoarea, o sa raspund unor intrebari:

Prima a fost - ce m'a determinat sa intru in blogosfera - hm.. sunt pasionata de make up de pe la vreo 15 ani. Imi place mereu sa incerc lucruri noi, fie ca e vorba de machiaje sau produse. Recunosc, un mare impact au avut si fetele deja prezente in aceasta lume. Am vrut sa vad daca pot si eu :)

A 2'a - ultima carte citita alaturi de o recomandare (Sarumana!) - si asa nu prea vorbesc despre mine, eu sunt book geek. Cat am fost in liceu am citit tot ce prindeam in mana. Apoi, tot ce inseamna clasice internationale. Inca mai recuperez la capitolul asta. Momentan sunt data in mintea adolescentilor si citesc tot felul de povesti fanteziste, dar, cu prima ocazie, vreau sa citesc The Help (Niceville).

A 3'a - "ce pensule pentru machiaj mi-ai mai sugera in afara de elf,de la care am cateva.inca nu am incercat gama studio,as vrea sa stiu tu cam ce folosesti,caci eu imi doresc pensule pt precizie. Multumec mult!" - eu momentan folosesc Sigma si MAC, dar am si cateva pensule Crown (sunt mai ieftine) si sunt incredibil de bune. Le gasesti online doar, nu cunosc vreun furnizor in Romania :(

A 4'a - "nu stiu daca exista kiko in bucuresti sau alte judete ..in iasi nu am gasit:(..ma rog, multe nu se gasesc pe aici:))" - din cate stiu eu, produsele Kiko se gasesc in putine tari - Germania, Italia, Spania (posibil sa mai fie si nu stiu eu), dar sigur nu in Romania :( Imi pare rau.

A 5'a - "Ce marca de gene false ai recomanda? As dori ceva sa arate natural si adezivul sa nu irite ochii." - Preferatele mele sunt Ardel Demi Whispies, sunt incredibil de naturale, nici nu le simti pe ochi. Cat despre adeziv, recomand DUO - lipeste bine si nu irita deloc. Totusi, vreau sa mentionez ca este pe baza de latex, daca se intampla sa ai alergie la asa ceva, nu o sa fie bun pentru tine.

A 6'a - "As avea o intrebare, daca se poate....Ce fond de ten as putea folosi daca zona T e o mare mare problema pt mine? Dupa putina vreme dupa aplicarea fdt, incepe sa luceasca....Ar fi vreo lotiune, crema sau ceva care sa stopeze, sa zic asa, excesul de sebum?? Multumesc mult :*:*" - draguta mea, nu sunt cea mai potrivita persoana pentru a da sfaturi de skin care, mai ales ca avem si tenuri diferite. Dar, te invit pe site'ul Pasagerei, ea stie absolut totul in privinta asta!

A 7'a - "ai incercat genele false de la ELF?" - Nu :( Dar am auzit ca sunt foarte ok, le'au incercat alte fete si am mai citit pe ici, pe colo.

A 8'a - "Ce marca de crema pt fata te-a multumit cu adevarat? ceva cat mai natural fara parabeni sau alcool. Mersi! te pup!" - Paula's Choice. Ador crema lor si au o gama larga, pentru fiecare tip de ten. Ah, si iti spun de pe acum, unele au alcool, dar exista o diferenta intre tipurile prezente in creme: unele sunt foarte proaste, iar altele au efecte benefice tenului. Recomand cu foarte mare incredere aceasta marca :)

A 9'a - "vreau mai multe info, un fel de ghid de aplicare a genelor false deoarece eu sunt cam stangace si as vrea ceva detaliat si simplu" - am facut deja asa ceva, iti las un link :) - click

A 10'a - "Ai facut deja un look cu UD Book of shadows? :D imi plac f mult culorile" - nu, si rusine sa imi fie, o am de ceva timp :))

O sugestie mai mult - "sa vedem cateva articole cu realizarea unor coafuri mai complexe" - draguta mea, cu cea mai mare placere, daca m'as pricepe la asa ceva. Am 3 maini stangi cand vine vorba de par :(

O alta sugestie - "te rog arata si unghiutele tale, ce oje iti place sa porti" - sincer, nu port nimic special pe ele, nu ma pricep la nail art. Dar o sa le mai pun din cand in cand, daca am o oja frumoasa tare! :)

Asta e tot, si nu uitati, daca aveti alte intrebari, mi le puteti adresa pe mail sau in sectiunea Ask Ami :D Acum, sa trecem la scopul acestei postari!


Multumesc mult tuturor pentru participare si ne citim in curand! O zi frumoasa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram