Persoane interesate

29 January 2012

Cute blog award!

Intrucat nu am mai postat unul de 1000 de ani, m'am gandit ca astazi ar fi momentul :D 

 Reguli:
1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!

1. L'am primit de la Alex, Simi, Dalyda, Andra si Laura(imi cer scuze daca nu am uitat sa mentionez pe cineva). 

2. Intrebarile: 

1. Care este produsul de machiaj preferat? 
Fardul negru folosit pe post de tus :)
2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
Erm.. inverted smokey?
3. Care este desertul tau preferat?
Inghetata Ben n Jerry's
4. Culoarea preferata?
Negru sau mov :)
5. Care este prenumele tau?
Amelia
6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Erm.. Knife Party - internet Friends
7. Pisici sau caini?
Toaaaaaaaate!!! Dar daca e sa aleg, im a cat person!!

3. Ceva despre mine.. hm.. sper sa pot face un curs de machiaj, complet cu de toate. Am ochit unul, dar costa enorm. Si ca sa mai spun un lucru - mi'as dori tare mult sa lucrez pentru Illamasqua intr'o zi - nu stiu zau daca o sa se intample, but a girl can dream :)) 

4. Premiez toate blogurile existente :D Ca sa fiu sigura ca il fac toate fetele :)

Multumesc tare mult ca ati trecut pe la mine si sper ca v'a placut postarea mai.. necaracteristica :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram