Persoane interesate

05 December 2011

Reviews: Vichy!

Vreau sa postez si eu reviewurile trimise de castigatoare pentru fondurile de ten Vichy, am ramas in urma din cauza unor probleme tehnice. Enjoy!!

 Mara


Am testat fondul de ten Flexilift LiftActiv de la Vichy timp de o saptamana. Concluzia? Sunt super multumita de el. Cum nu sunt tocmai o experta intr-ale machiajului, mi se mai intampla sa nu ma dau uniform cu fdt, mai ales ca inca nu mi-am achizitionat inca un burete special pentru aplicare. 
Cu fdt de la Vichy insa, chiar aca nu ma fardez ca un make up artist, tenul meu arat impecabil, intr-o nuanta uniforma - 35 Moyen. Textura e super catifelata si ce m-a dat gata e ca n se aduna si rezista pena seara, cand ajung acasa de la serviciu. De demachiat se demachiaza usor, eu folosesc un demachiant pentru ten normal mixt de la Garnier, si pot spune ca se curata foarte bine. 
Efectul antirid nu l-am observat inca, va dati seama ca tre' sa treaca macar 2 saptamani ca sa netezeasca ridurile. Fata imi arata insa mai fresh aspectul e surprinzator de natural. 
I love it!!


Alina

REVIEW: Vichy Normaderm Teint

Cand vine vorba de fonduri de ten, sunt extrem de pretentioasa pentru ca tenul meu are multe probleme si mereu sunt in cautarea unui fond de ten perfect. Acum cateva saptamani Ami alaturi de Vichy Romania mi-au dat ocazia sa incerc fondul de ten pentru tenul cu probleme: Normaderm Teint.

Ce spun ei: Normateint este un fond de ten mat si stabil, eficient in acoperirea pielii cu imperfectiuni.
Tenul va fi uniform, proaspat si natural.
Nu usuca tenul.
Este imbogatit cu Zicadone ATM, un ingredient care reduce vizibil imperfectiunile.

Ce spun eu: Are un finish mat dar nu are aspectul acela de masca ci unul natural. Acopera foarte bine imperfectiunile pielii. Nu usuca tenul insa daca are portiuni deja uscate le scoate in evidenta intr-un mod foarte neplacut. Nu am remercat reducerea imprefectiunilor pentru ca nu l-am testat atat de mult ca sa-mi dau seama.

Ingrediente: 

Mi-a placut extrem de mult faptul ca are o multime de ingrediente benefice pielii. Exceptie fac alchool-ul denat si parfumul.

Plusuri:
  • se aplica extrem de usor pe fata
  • da un aspect mat, insa nu prafos
  • nu se simte pe fata si deci nu are efectul acela de masca
  • are o acoperire medie insa poate fi "buildable" 
  • rezista pe fata pana la sfarsitul zilei desi am vazut ca se ia extrem de putin pe telefon (e posibil sa fie totusi pudra)
  • ambalajul mi se pare extrem de igienic (tub) 
  • se demachiaza fara sa insist si fara sa-mi irit pielea
Minusuri: 
  • nu reuseste sa-mi tina in frau excesul de sebum (lucru pe care nici un fond de ten nu a reusit pana acum si din cauza asta trebuie sa folosesc pudra de 2 ori pe zi: imediat dupa ce il aplic si dupa 4-5 ore).
  • nu e foarte rezistent la transfer (se ia putin pe telefon) 
INAINTE

DUPA VICHY
DUPA VICHY+PUDRA
All in all imi place Normaderm teint. 
Imi place pentru ca da un aspec natural tenului, pot schimba gradul de acoperire dupa cum vrea, pot aplica peste el o pudra matifianta fara sa am fata incarcata, o pot aplica si pe parcursul zilei si machiajul sa arate proaspat.
Nu imi place pentru ca dupa 4-5 ore fata mea luceste inestetic. Dar inclin sa cred ca luciul tenului meu este o provocare chiar si pentru cele mai scumpe fonduri de ten. 

Il recomand daca vreti un aspect natural si in acelasi timp sa aveti grija de tenul vostru! 
Daiana 
Buna!
Vroiam sa-ti multumesc din nou pentru faptul ca mi-ai oferit aceasta sansa de a testa minunatul fond de ten Vichy Aerateint Pure.
Inca de cand am aflat ca sunt fericita castigatoare sunt in culmea fericirii! Sa stiu ca urmeaza sa primesc fondul de ten care m-a incantat pentru o scurta perioada(cand am incercat mostra) era pur si simplu un vis!Am asteptat nerabdatoare si saptamana aceasta a ajuns in mainile mele!Sa iti mai spun ca l-am incercat in secunda doi de cand a ajuns in mainile mele? Recunosc ca aveam ceva emotii, dar toate s-au risipit in momentul in care pensula mea F80 s-a intalnit cu fondul de ten! Ce sa mai zic, parca erau facuti unul pentru celalalt! M-am demachiat rapid, m-am dat cu crema, am asteptat cele cinci minute, care imi pareau o vesnicie si am aplicat fondul de ten!
Nici acum nu-mi vine sa cred cum imi arata de bine fata de la acest fond de ten! Nuanta 35 Sand mi se potriveste de minune, nu se vede nici o diferenta, este asa de naturala! Imi place ca e dermatocosmetic, ca nu blocheaza porii, ca nu sunt sanse sa ma trezesc cu monstruleti pe fata.
Tenul meu este foarte uscat si de multe ori, incercand diferite fonduri de ten, simteam cum fata ma „strange”. Acum desi am aplicat crema de fata nu am mai avut nici o problema, simt ca fata imi este hidratata. Imi place la nebunie textura sa, nici prea lichid,in genul fondului de ten Affinitone, dar nici asa de greu de intins precum Revlon Colorstay! Si mi se pare ca are un finish atat de natural si de sanatos, de parca n-as purta fond de ten! Eu nu am probleme cu cosurile, dar in schimb am cu cearcanele si cu faptul ca nuanta tenului meu nu este uniforma! Acoperirea este perfecta,medie spre mare, si imi uniformizeaza nuanta tenului!Mi se pare ca imi radiaza fata de sanatate si luminozitate! Pentru mine este fondul de ten ideal si de acum inainte o sa-l recumpar cu siguranta! Multumesc Amy pentru sansa si multumesc Vichy!
Dermato-cosmeticele  reprezintă o îmbinare între cosmetice şi produsele farmaceutice. Asemenea cosmeticelor, dermato-cosmeticele sunt aplicate la nivel topic, dar ele conţin ingrediente care influenţează mecanismele biologice ale pielii. Dermato-cosmeticele îmbunătăţesc aspectul pielii şi realizează acest lucru prin aportul de ingrediente necesare unui ten sănătos.
Acum cateva zile, in cadrul concursului organizat de Ami's Makeup Drawer impreuna cu Vichy Romania, am avut marele noroc sa castig un fond de ten de alegere. Detinand un fond de ten Vichy Aerateint Pure Fluid de care sunt foarte multumita si care era pe terminate, am zis ca alegerea mea sa fie acelas fond de ten. Ieri l-am primit si  avand in vedere ca folosesc de ceva timp acest fdt nu are rost sa-l testez o anumita perioada pentru a-mi face o parere.
Ce m-a facut sa aleg prima data si apoi a doua oara cand am cumparat acest fdt a fost faptul ca, contine pigmenti puri 100 % naturali si  apa termala Vichy. Acest fond de ten este o alegere foarte buna atunci cand tenul tau are nevoie de anumite "ajustari". Iar folosit o perioada mai indelungata, chiar reduce considerabil roseata si iritatiile pielii. Eu  folosesc acest fdt in perioada rece a anului, cand tenul are nevoie de protectie. Nu stiu la voi, dar la mine tenul  incepe sa se inroseasca si sa se irite avand nevoie de o ingrijire speciala si protectie. Fondul de ten Vichy Aerateint Pure Fluid, chiar daca are o textura mai fina fata de Vichy Aerateint Pure Crema, acopera bine imprefectiunile tenului, calmeaza roseata, ofera o luminozitate aparte tenului si-i ofera hidratarea de care are nevoie. De cand il folosesc, am incercat sa-l aplic cu buretelul sau degetele, dar de cand am primit pensul Sigma F80 pot sa zic ca imi place foarte mult cum arata tenul meu dupa aplicare. Luminozitate, matifiere si imprefectiuni acoperite sunt cuvintele care caracterizeaza cel mai bine Vichy Aerateint Pure Fluid. Aplicat cu o crema matifianta sau o baza de machiaj rezista destul de bine. Pe site-ul celor de la Vichy Romania scrie ca rezista 12 h. Nu l-am testat tocmai 12 h, dar pentru cele 8 h (poate uneori mai mult) cat stau la servici rezista destul de bine. Daca este mai cald si am o zi mai agitata, este nevoie de putina retusare, dar in rest sunt foarte multumita. Il recomand cu toata sinceritate si acest lucru poate fi confirmat si de 2 prietene, care dupa ce l-au incercat la mine au dat fuga si ele in farmacii pentru a-l achizitiona.
Vichy Aerateint Pure poate fi cumparat doar din farmacii. Se gaseste in 2 variante:
- Fluid, destinat pentru un ten normal si mixt;
- Crema, pentru tenul uscat.
Castigatoarea seminarului este Alina! :)
Va multumesc din suflet fetelor pentru parerile sincera si pentru ajutorul acordat in campanie.  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram