Persoane interesate

13 December 2011

Giveaways! :)

M'am gandit sa fac o lista a giveawayurilor care se gasesc acum prin blogosfera, cu linkurile pe car emi le'ati dat voi :)

So, here we go:

Pana duminica sa va inscrieti la giveawayul meu, aici, unde va arat doar o parte din premiu.

Andreea are o multitudine de giveawayuri pentru voi si un concurs de machiaj, le gasiti pe toate la ea pe blog, daca dati click pe bara din dreapta!

Iulia va da posibilitatea sa castigati o rochie, aici!

Corina are un giveaway dulce, aici!

Darkflayer va ofera o carte - aici!

Cristiana are si ea un giveaway dulce - aici!

Adina are primul ei giveaway - aici!

Art Of Shine are 3 giveawayuti pentru voi - aici, aici si aici!

Coshuletzul colorath - inca o sansa la niste produse "dulci" - aici!

Sheila va ofera o paleta Sleek - aici!

Denisa are si ea produse Sleek pentru voi - aici!

Maya Secret are doua - aici  si aici! 

La Diamond Dust mai aveti o sansa pentru produsele "dulci" - aici!

Anicka Maya are doua giveawayuri - aici si aici!

Bafta la inscris! Ah, si o mentiune legata de giveawayul meu, inteleg perfect daca nu folositi nici o platforma de socializare gen FB, Twitter sau orice, dar o sa va rog macar sa'mi spuneti de unde ati auzit de blogul meu. Cam jumatate din inscrierile in momentul de fata sunt incomplete - au numele de gfc, lipseste linkul de share, cu toate ca la intrebarea "De unde ati auzit de blogul meu?" scrie FB. Nu am descalificat pe nimeni pana acum vreodata, dar daca pica randomul pe numele vostru si inscrierea nu este completa, imi pare rau, voi alege pe altcineva.  Zilele astea o sa va arat si premiul supriza, care sper sa va placa :)

And, in case you missed my video (nu vreau sa va spamez, mi'am propus un target de vizualizari si in functie de el decid daca mai filmez sau nu):
Va multumesc mult, sa aveti o zi minuntata!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram