Persoane interesate

12 November 2011

Rouge Bunny Rouge :)

Well, a few weeks ago i got in touch with Nadin from Rouge Bunny Rouge  and she gave me the wonderfull opportunity to try out some of their products. So what im gonna do is show you some pictures and tell you a little bit about each one of them.. After that some make up :D 
Acum cateva saptamani, dupa un schimb de emailuri, Nadin de la Rouge Bunny Rouge mi'a dat posibilitatea de a incerca niste produse noi. Asa ca, o sa va arat intai produsele si o sa va spun cateva cuvinte despre ele. Apoi, make up! :D 



Im going to start with my favourite product, wich is the lipstick!
O sa incep cu produsul meu preferat, si anume rujul!


I love it - it smells like cherrys and its perfect for day time. Its not nude, but its not too flashy either, it just looks like it belongs there. I also like the texture, its just creamy and smooth. 
Imi place la nebunie - are un miros de cirese si este perfect pentru zi. Sa va spun si de ce, nu este nude, dar nici foarte strident, efectiv arata ca si cum "apartine" buzelor. Ador textura, este foarte cremos si se intinde perfect. 



Next in line. the eyepencil and the tinted moisturizer: 
Urmatoarele sunt creionul pentru ochi si crema nuantatoare: 

The pencil - its retractable so if you're a MUA you might just wanna purchase this for yourself. But, the texture is really creame and smudgeable, perfect for smokey eyes. I also like the way it looks on the waterline. 
Creionul - este retractabil, daca lucrati in domeniu va trebui sa'l folositi doar pentru voi. Dar, textura este foarte cremoasa, este perfect pentru smokey eyes (se intinde foarte usor) si se comporta foarte bine pe waterline. 



The tinted moisturizer - i actually like it. Its the first time i used such a product and i can say im impressed. Since i i dont really need much coverage, this works in my case - its very light and it doesnt dry out my skin. It feels very smooth and since i got three shades i was able to combine them and get a perfect match :) 
Crema nuantatoare - in mod suprinzator, chiar imi place. E prima data cand am folosit ceva de genul asta si sunt foarte impresionata. Intrucat nu am nevoie de multa acoperire, la mine merge perfect - este foarte light si nu'mi usuca pielea. Din fericire, am primit mostre pentru 3 nuante, asa ca am putut sa le combin pentru a obtine culoarea dorita. 



Last but not least, the cream blush: 
Si nu in ultimul rand, blushul crema: 

I will say this is not my type of product, i just find that you need to use a lot of it to get the color out of it. I do like using it as a base for a powder product however. 
Sincer, nu este un produs pentru mine, trebuie sa folositi o cantitate destul de mare pentru a obtine o pigmentare evidenta. Dar imi place sa'l folosesc ca si baza pentru blushurile pudra.



Swatches of the lipstick and pencil: 
Swatchuri pentru creion si ruj: 

I love using theese products when i do my school make up, so im gonna show you two of the looks :) 
Folosesc aceste produse cand merg la scoala, asa ca m'am gandit sa va arat si voua ce am facut :)

Numero 1: 
This one took me like 15 minutes and i used everything mentioned above. As you can see, the blush is very subtile and if you like that, this product might be perfect for you :) 
Acest look mi'a luat cam 15 minute si am folosit tot ce am mentionat mai sus. Dupa cum vedeti, blushul este foarte discret si ar fi perfect daca sunteti "into that" :)


Numero 2: 



I wanted the second one to be a bit more "dramatic" so this is my interpretation. I used the same products yet again. 
Am vrut sa fac si ceva mai "dramatic" si asta a iesit. La fel, am folosit aceleasi produse.


If you wanna buy some of  theese products, or try out other ones, heres a couple of links: 
Daca vreti sa incercati produsele acestea, sau poate altele, le gasiti aici: 

Rouge Bunny Rouge
www.zuneta.com
I hope you like it and im looking forward to your feedback :D
Sper ca v'a placut postarea :) Ca de obicei, astept parerile voastre!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram