Persoane interesate

19 November 2011

Tag: Palettes!

Am primit tagul de la Pinkie si initial nu aveam de gand sa'l fac.. dar am spus, WTH, sunt constienta ca am prea multe farduri, macar sa fac inventarul pentru mine daca nu pentru voi :)) Erm.. mai am paletute mai mici, pigmenti si monouri care nu sunt in aceasta postare, dar daca vreti musai sa le vedeti, lemme know!

Inca un lucru.. ma gandeam initial sa dau fiecarei palete o nota de la 1 la 5 dar nu mi se pare relevant - depinde mult de gusturile personale ale fiecaria. Anyway, eu va arat doar pozele si daca vreti detalii despre orice, ma gasiti in sectiunea comentarii :)

1. Urban Decay Book of Shadows 4:

2.  MAC Sultry si Cold:

3. Sigma Bare:
4. Urban Decay Feminine:
5. Urban Decay Naked:
6. Wet N Wild I got the blues:
7. Sleek Curacao:
8. Sleek Au Naturel:
9. Sleek Acid:
10: Sleek Sunset:
11. Sleek Bad Girl:
12. Urban Decay The Black palette:
13. Too Faced Naked eye:
14. Ben Nye Grande Lumiere:
15. Costal Scents Winterberry:
16. Sugarpill Burning Heart & Swwt Heart
Spre final, in primul rand, ai avut mare dreptate Pinkie, nu mi'am dat seama cate am. Cat despre tag, mi'ar place sa'l vad la toata lumea. Ah, si as vrea sa incep inca un tag de genul asta, de care eu as fi foarte interesata:  colectia de gene false. Sunt in mare impas si m'ati ajuta enorm!

Multumesc mult!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram