Persoane interesate

01 November 2011

Guest blogger: LadyDyvine

O Doamne, sunt asa de entuziasmata cu postarea asta. Pe LadyDyvine o gasiti pe Youtube si eu v'am mai vorbit despre munca ei. Musai sa va uitati la filmuletele ei!! Eu ii multumesc din toata inima ca m'a ajutat pana sunt "back on track". Enjoy!

Buna dragele mele!
Nici in blogosfera nu scapati de mine! Pardonnez-moi, daca nu ma cunoasteti, eu sunt Ana-Maria a.k.a. LadyDyvine si nu am nici o treaba cu blogosfera! Vin dintr-o lume paralela si anume Youtube.com. Singurul lucru pe care pot eu sa il fac pe bloguri este sa dau click pe link-urile posturilor pe care le publica fetele pe Facebook! Si daca ma intrebi ce e acela GFC, iti voi spune ca e Gaina Face Cucurigu (glumesc, evident, stiu ca inseamna Gaina face Cotcodac). Fie-va mila! Nu aruncati cu rosii! Dar nu stiu si nu am vazut nicaieri ce si cum trebuie sa fac. Tocmai de aceea, cand Ami a anuntat noul ei concurs inedit, in mine s-a trezit o dorinta mare de a incerca si aceasta experienta. Poate-poate invat si eu ce inseamna bloggareala.
De vorbit imi place sa vorbesc mult, asadar asteptati-va la un post lung, lung cam cat postul Pastelui.
Stiind ce-i place posesoarei acestui blog, am zis sa merg la sigur si sa fac un tutorial cu paleta numarul unu in lume si anume paleta de la Urban Decay, Naked! Si acum vad entuziasmul vostru cum dispare repede si sigur! Da, da, da, stiu! S-a cam spus tot ce se putea spune despre aceasta paleta, de cativai ani numai despre aceasta paleta se vorbeste! Ne-am cam saturat toti de look-urile neutre pe care le poti crea cu aceasta paleta. Ce-as mai putea spune eu acum din ce nu stiti? 


Pai ca am asteptat doua luni si jumatate ca sa imi ajunga din USA, asta sigur nu stiati despre paleta mea Naked! Ca mi-a trimis-o Violeta , ha! Nici asta nu stiati! Acum lasand gluma la o parte, m-am gandit sa fac un machiaj cu aceasta paleta, dar nu un machiaj simplu de zi, am vrut sa fac ceva diferit, ca sa va arat cat de versatila poate fi. Nu numai la birou si scoala pot fi purtate machiajele create cu ea. Si fetele mai indraznete se pot distra cu aceasta paleta. Asa ca daca esti o fata careia ii place sa iasa din tipare, sunt sigura ca vei aprecia acest look.
Sa purcedem, asadar, la machiajul propriu-zis, machiaj pe care mie imi place sa-l numesc  ''A bad girl's Make Up''. Iata cei zece pasi:
 Dar, inainte sa vorbim mai detaliat despre cei zece pasi, as vrea sa va reamintesc cea mai importanta chestiune cand vine vorba de machiaj si anume panza! ...Se iau 2 metri patrati de panza si se ... Glumesc, haha, era o metafora prin care incercam sa fac o analogie la pictura, pentru ca si machiajul, nu-i asa, este o arta. Bine, bine, deci ca si in pictura, ca sa ne iasa un desen frumos, trebuie sa pregatim bine panza, in cazul nostru fata :
Poti avea cele mai scumpe si mai profesionale farduri, poti sa stai 3 zile la rand la blenduit si la estompat, dar daca nu creezi o baza, un ten frumos si luminos, tot degeaba, caci fara o piele uniformizata, nici un fard nu va iesi in evidenta. Pentru asta eu am folosit fondul de ten de la Lancome (Miracle Teint- 01 Beige Albatre), pentru cearcane si petele de pe fata am folosit concealerul Double wear de la Estee Lauder (02- Medium), mi-am conturat pometii cu baza bronzanta de la Chanel (Soleil Tan de Chanel), am fixat totul cu pudra de la Essence, mi-am iluminat pometii cu Amber Diamond de la Dior si mi i-am imbujorat cu Blush-On-ul de la Flormar (nuanta 89-preferata mea).
Buuun, sa trecem la ochi
 
Machiajul ochilor nu este deloc complicat, doar ca pozitionarea fardurilor este putin mai diferita decat a unui machiaj normal.
Pasul 1 este intotdeauna aplicarea unei baze de farduri, in cazul acesta UDPP, apoi cu un creion negru (24/7 UD eyeliner in zero) evidentiem coltul interior si coltul exterior al ochiului si estompam cu o pensula pufoasa mica (essence smokey eyes brush). 

Cu ''Creep'' fixam creionul, cu ''Buck'' il estompam spre arcada, iar cu ''Half Baked'' iluminam centrul pleoapei.
Cu acelasi creion negru subliniem linia genelor inferioare si estompam cu aceeasi pensula mica, nu uitam de mucoasa (termen care pe mine ma face sa fac excursii mintale nu foarte placute, tocmai de aceea o numesc linie a apei), deci liniem linia apei cu un creion alb (Nyx Milk), iar coltul interior il iluminam cu putin ''Virgin''.
Am ajuns la ultimul pas, pasul 10, care consta in aplicarea rimelului si conturarea sprancenelor. Acum stiu ce veti spune: '' Dar rimelul aplicat in multe straturi e urat, e impotriva legilor machiajului!'' And lemme put it like this: a bad girl doesn't really give a sh*t about make up rules! Ea isi va urma propriile reguli, incalcandu-le pe cele traditionale si in felul acesta devenind o trend-setter-ita. Si pentru asta, there you go: Clumpy EyeLashes. Buzele rosii nu pot decat sa completeze armonios acest look de fata obraznica si neascultatoare.
Acesta este look-ul, dragele mele! Sper ca scopul meu a fost atins...care era scopul meu? Aa, da! Sa va arat cat e de versatila paleta Naked. Pana data viitoare (nu va mai fi o data viitoare, stiu, dar suna frumos in incheiere) 
LadyDyvine va pupa si va doreste sa fiti fericite! 
Si acum sa inceapa rascoala in comentarii!
PS : In cazul in care vreti sa ''rock-uiti'' acest machiaj, dar nu stiti cu ce sa-l asortati, v-am pregatit mai jos o schema cu un outfit asortabil la acest machiaj. 

   
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram