Persoane interesate

08 November 2011

Guest blogger - Ioana

Astazi Ioana ne arata un machiaj care mie una imi place foarte mult :D Sper sa va placa si voua postarea si daca vreti sa contribuiti la aceasta rubrica, lemme know :)

Buna fetelor.Eu sunt Ioana si ii voi tine locul lui Ami pentru o postare.
Am avut chef sa ma "joc" cu(,)culorile si am facut un machiaj foarte indraznet si foarte colorat.Machiajul este inspirat de la Pixiwoo ( http://www.youtube.com/watch?v=u7KMaw2vG5s ) .
Sper sa va placa interpretarea mea.

Iata ce am folosit: pentru ochi: Primer elf
                                                 Trusa 120 de culori
                                                 Creion verde Ada
                                                 Rimel Avon superShock Intense culoare verde albastrui
                             pentru buze: Creion rosu Ada
                                                  Ruj Oriflame culoare Pink Kiss
                             pentru fata: Baton corect Elf nuanta Apicot Beige

Acum va las cu pozele.
Va pup:*. 







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram