Persoane interesate

09 November 2011

Castigatoarele Vichy

In primul rand sper din suflet sa nu va suparati, am stat azi toata ziua sa aleg fetele. Din atatea comentarii frumoase chiar a fost foooaaaarte greu. Ca sa nu va mai tin in suspans, castigatoarele sunt:

Everymara - Liftactiv Flexilift
Suntunika - Aeratind Pure Fluid
Vultur Daiana - Aeratint Pure Crema
Alina - Normaderm Teint - intrucat sunt mai multe Aline, aceasta alina are ca link pentru Discuss jurnaldebeauty.blogspot.com :) Imi cer scuze de confuzie!

O sa le rog pe fete sa'mi trimita un email cat mai repede cu datele de contat, inclusiv numarul de telefon. Si nu uitati, veti avea o saptamana la dispozitie sa'mi povestiti despre experienta voastra care, sper eu, va fi una macar placuta.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram