Persoane interesate

06 November 2011

Brushes?

Disclaimer: Aceasta postare nu este facut cu scopul de a ma lauda. Majoritatea produselor au fost cumparate de mine de'a lungul timpului. Cred ca vorbesc in numele tuturor bloggerilor cand va rog sa nu luati articolele de aceste gen sub forma de insulta: unele sunt facute cu scop informativ (cum ar fi cel de astazi), altele pur si simplu pentru a ne imparti entuziasmul (cum ar fi cele gen hauls).

Am primit multe intrebari de'a lungul timpului despre ce pensule de machiaj folosesc, sau ce va trebuie pentru a incepe un kit? Inainte sa incep pe categorii vreau sa va spun parerea mea asupra "low end" vs "highend": nu este nevoie sa dati o avere pe ele, dar trebuie sa intelegeti ca, daca nu exista o calitate cat de cat, veti ramane fara ele intr'un tip foarte scurt, cu toata grija din lume. Vorbesc din experienta personala: seturile de nush cate pensule la 100-150 de lei mie nu imi plac deloc, am avut doua si ambele sunt infolosibile - ori naparleau ca naiba, ori erau taiate prost, ori calitatea firului era pur si simplu jalnica. Da, sunt bune pentru o incepatoare, dar sa nu va asteptati la prea mult de la ele. Primul meu set de acest fel continea doar pensule sintetice si nici macar una nu era de blending.

Anyway, inapoi la oile noastre: m'am gandit sa dau fiecarui tip o nota de la 1 la 5, 1 insemnand  nu foarte importanta si 5 fiind esentiala. O sa incerc sa'mi si motivez nota, ca intelegeti mai bine cum si de ce se foloseste acea pensula.

1. Pensula pentru fond de ten
Nota: 3/5 - De ce? Fdt'ul se poate intinde fara probleme si cu degetele, dar eu una prefer o pensula, nu'mi place senzatia pe care mi'o lasa pe degete si de obicei imi intra si in unghii. Preferata mea este Sigma f80, este sintetica si nu lasa urme. Am inclus aici pensula Elf Studio pentru pudra intrucat si'a facut treaba foarte bine. Daca ar fi sa aleg altceva, ar fi un stipler, nu conteaza de la ce firma - important e sa nu naparleasca pe fata, nu exista lucru mai nasol decat sa te chinui sa indepartezi firele lasate in fdt.
Un mic truc: in general acest tip de pensula absoarbe produsul, va recomand sa folositi un puff de apa termala pentru a diminua aceasta problema.
Nu'mi place: pensula clasica, a treia din stanga - lasa foarte multe urme, prefer degetele in locul ei.
Trebuie sa tineti cont de un lucru: pensulele Sigma pentru fata din travel kit sun mai mici decat cele normale, nu recomand F50 TK pentru fdt - o sa va ia o vesnicie.

2. Pensula pentru pudra
Nota: 5/5 - Indiferent ca e loose powder sau pressed, nu as renunta la acest tip. Bureteii aia care sunt inclusi in acest produs mi se par foarte non igienici oricat i'as spala. De asemena, cu pensula controlez mai bine distribuirea produsuli.
Preferata mea este Sigma F30 varianta normala - langa ea o vedeti pe cea din travel kit. Este imensa si isi face treaba impecabil.
Un mic truc: scuturati pensula inainte de aplicarea pudrei pentru a elimina excesul de produs. Eu mai uit sa fac asta si ma trezesc cu un minunat aspect cakey pe o anumita zona, big no no :))

3. Pensula pentru blush/bronzer/iluminator
Nota: 5/5 - la fel, mi se pare MUST have. Am un singur blush care vine deja cu un aplicator minunat, dar inafara de ala, nema.  Aici, aveti de ales, asa ca o sa le iau pe categorii:
Pentru bronzer - ideala mi se pare a treia din dreapta, o pensula foarte densa si mica, intra exact in osul obrazului. O alternativa la fel de buna ar fi pensula unghiulara. Preferata mea - Sigma F05.
Pentru blush - pensula unghiulara sau stiplerul. Preferata mea - MAC 168, este o idee mai mica si mai bogata decat Sigma F40.
Pentru iluminator - un sipler mic, o pensula rotunjita sau degetele in cazul produselor crema. Preferata mea este Sigma F35, a doua din dreapta. Puteti folosi de asemenea si o pensula mare pentru fard de ochi, merge la fel de bine.
Stiu ca multe fete sar peste iluminator, dar eu nu as putea sa traiesc fara el. Daca sunt experta in ceva, asta e punctul meu forte - daca nu, as arata stearsa si bolnava. Asta e micul meu truc pentru un ten proaspat si sanatos.

4. Pensula pentru concealer
Nota 1/5 - nu este esentiala, mai ales daca folositi un anticearcan care deja are aplicator. Al meu fiind in borcanas, folosesc aceasta pensula doar pentru a'l scoate de acolo. Cand vine vorba de intins, prefer oricand degetele, sau, uneori, o pensula de blending. Este in schimb foarte folositoare pentru a aplica sclipiciul, fiind sintetica.

5. Pensula pentru fard
Nota 4/5 - Nu'mi plac bureteii, sunt foarte greu de curatat, se dezintegreaza instant la spalare si tot asa. Aceasta pensula este foarte buna pentru a plasa fardurile si pentru un pic de blending in acelasi timp. Preferata mea - Sigma F55 (prima din dreapta). Se poate folosi si pentru intinderea bazei de machiaj.

Acelasi truc: scuturati pensula pentru a indeparta excesul, asa reusiti sa evitati cat de cat fall outul.


6. Pensula pentru blending
Nota: 5/5 - Nu scapati fara ea. Indiferent ca va machiati cu o culoare sau 7, cu ajutorul ei scapati de liniile dure, amestecati fardurile, obtineti efectul de smokey, si tot asa. 
Preferata mea - Sigma E45 (prima din stanga) si MAC 217.
Sincer, niciodata nu poti avea prea multe pensule de blending, fiecare are rolul ei: cele mari blenduiesc discret, cele mai mici sunt ideale pentru a aplica si amesteca in acelasi timp, as putea vorbi despre ele o vesnicie. Ideea e sa va gasiti ce e perfect pentru forma si marimea ochilor vostri.

7. Pensula unghiulara
Nota: 5/5 - ideala pentru sprancene sau pentru aplicarea tusului. Eu le folosesc si pentru machiajul cut crease sau pentru aplicarea fardului negru in V'ul exterior sau la baza genelor. Perfecta pentru codite, arata minunat dintr'o miscare.
Preferatele mele: a doua din dreapta (no name) pentru sprancene si MAC 266 pentru fard.

8. Pensula pentru detalii
Nota 5/5: se foloseste pentru pleoapa inferioara, coltul intern, in pliu, pentru a intinde creionul sau pentru a da o forma precisa machiajului. Preferatele mele sunt Sephora Smufger (prima din dreapta) sau Pencil Brush (Sigma E30).

9: Pensula pentru tus
Nota 1/5 daca folositi lichid sau 5/5 pentru gel - aici e putin ciudat, trebuie sa gasitit ceva potrivit voua, sa va fie "comoda". It takes a lot of practice. De asemenea, cum am spus si mai sus, puteti folosi o pensula unghiulara. Preferata mea este MAC 209 - e foarte subtire si precisa.

Nu am mentionat pensula pentru ruj - este ideala pentru culorile inchise sau pentru pout paints. Daca folositi doar ruj sau luciu pe voi, dimineata pe fuga, nu mi se pare deloc importanta. Un mic truc: o pensula unghiulara face minuni pe buze ;)

In loc de concluzie, o sa va spun ca este foarte importanta curatarea pensulelor cu un sampon special. Le dezinfecteaza si le prelungeste mult viata :D

Daca aveti intrebari sau critci, shoot away plox, feedbackul este intotdeauna binevenit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram