Persoane interesate

14 November 2011

Birthday giveaway! Ro only

Intrucat ieri a fost ziua mea, trebuie musai sa ofer un premiu si unei cititoare :D Am adunat diferite produse de'a lungul timpului special pentru acest eveniment si eu sper din suflet sa va placa! Va arat pozele, va spun despre fiecare produs in parte si apoi regulile :)



1. Pensule Sigma - sunt 9 in total, 8 din setul make me up (daca nu mai da Sigma premii pentru giveawayuri, macar atat am vrut sa va pot oferi) si mult iubita F80. Aceste 9 pensule mi se par ideale pentru un "starter" kit, o sa aveti tot ce va trebuie in el, inclusiv suportul :)
2. Paleta Creative me 1 de la CS - a fost swatchuita odata, sper sa nu va deranjeze, m'am gandit sa o includ, decat sa stea uitata aici.
3. Doua farduri SP - presat in nuanta Dolipop (este swatchuit odata) si loose in nuanta Lumi (un alb cu reflexii albastre si verzi)
4. Doua perechi de gene false din par natural - Ardell Demi Luvies si Gipsy 97
5. Doua oje - Models Own Golden Green din colectia noua, Beetle Juice si Gosh
6. Un tus Wet N wild

Daca persoana care va castiga premiul nu va dori toate produsele, o sa o rog doar sa'mi spuna, si le voi oferi unei alte persoane.

Reguli:
1. Sa ma urmariti prin GFC
2. Sa dati share acestei postari pe FB si sa imi lasati linkul.
3. Sa'mi lasati un comentariu cu numele de GFC si linul si orice altceva mai doriti voi :)

Va spun de pe acum, nu voi verifica fiecare share in parte, doar pe cel al castigatoarei si ar fi pacat sa aleg pe altcineva fiindca nu ati respectat o regula simpla :(

Sper sa va placa si sa va inscrieti! 

Deadline - 28 noiembrie, adica peste 2 saptamani.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram