Persoane interesate

17 October 2011

Sigma giveaway winner!

Disclaimer: a bit of romanian ramble first!

Vroiam inainte sa va arat castigatoarea sa va lamuresc putin - poate ati observat, sunt cam absenta  de pe blog in ultimul timp. Am o perioada si foarte proasta si foarte ocupata. Daca vreti sa va mutati in alta tara, ganditi'va de doua ori inainte. Stiu, toata lumea spune ca e greu si poate nu va vine sa credeti - e FOARTE greu. E ciudat sa mergi la un magazin si sa iti spui in gand "te rog, Doamne, sa vorbeasca vanzatoarea engleza". Anyway!

Aveam de gand sa folosesc list randomizer, ceea ce nu s'a putut - din 174 de inscrieri imi recunostea 13, si am facut lista de 4 ori ca sa fiu sigura ca nu am gresit eu undeva. Am rugat'o si pe Andreea sa ma ajute si a avut aceeiasi problema.

Inca o chestie - multe persoane mi'au multumit ca nu am pus reguli la giveaway - nu era cazul. Singurul motiv pentru care nu am facut'o - niciodata nu sunt respectate. La giveawayul cu oje, aproape jumate din fete nu au dat share, cu toate ca asta era singura chestie pe care trebuiau sa o faca. Am fost complet dezamagita si nu m'am mai chinuit. Nu am descalificat niciodata pe nimeni si am avut un milion de giveawayuri, dar data viitoare promit solemn ca o sa fiu foarte transanta.  Am in ultimul timp o avalansa de mailuri "prietenoase" si efectiv mi'a ajuns, m'am saturat, imi vine "sa inchid pravalia" si sa sterg tot.

Gata cu prostiile :)

There were 174 people in the list - i randomized the number 3 times and it looks like this:


Congratz! :) Contact me asap!

Thank you all for joining, new giveaway coming soon!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram