Persoane interesate

29 October 2011

Guest blogger: Lauren :)

Lauren a fost incredibil de draguta si mi'a venit in ajutor cu un review - si asa nu prea am pe blog, i've been slacking big time. Mi'e asa de dor de bloooog, sa ma machiez, sa postez, sa tot. Ultima data cand m'am machiat "mai serios" - cel scarry nu se pune ;) - a fost pe 12 octombrie :)) Anyway, am in plan inca niste guest posts, iar intre ele voi incerca sa scriu si eu despre niste produse.

Hey!! Azi, in calitate de guest pe blogul lui Ami, m-am gandit sa fac un review unui produs la care nu m-as fi asteptat nici macar sa existe. A fost o surpriza si pentru mine cand l-am primit, dar am fost tare curioasa sa il incerc si sa imi fac o parere despre el.

Este vorba de un trio fard de pleoape de la Nivea. Nuanta pe care o am eu se numeste Sienna si contine 3 parti de nuante de maro/bej diferite. Ce-i drept, nu stiam ca Nivea are si produse de machiaj - in afara de celebrele balsame, pe care eu sincer le incadrez la produse cosmetice de zi cu zi, nu la produse de machiaj.






Descriere neoficiala: Trio Eyeshadow Nivea, nuanta Sienna
Ce promite: N-am gasit nicio descriere a produsului, iar ambalajul l-am aruncat :(
Face: Ceea ce ar trebui sa faca un fard de pleoape.. Face, dar pe jumatate.
Parere personala: Prima data cand l-am primit, chiar am crezut ca e un concealer.. Serios, seamana atat de mult cu unul! Lucruri, in mare despre el, nu prea am ce sa spun, are plusuri si minusuri, ca orice alt produs..

Imi place: Nuantele sunt absolut superbe. Eu oricum sunt innebunita dupa nuantele de bej si orice nude, deci persoana care mi l-a facut cadou stia foaaarte bine unde sa "bata" :D Presupun ca nuantele sunt gandite in ideea de highlight, crease si shadow.. Ca grad de pigmentatie, se observa si din poza.. Nuanta cea mai deschisa am swatchuit-o o singura data (o singura miscare cu degetul deasupra fardului), la celelalte 2 a trebuit sa insist, mai ales la nuanta cea mai inchisa.. Totusi, pe pleoapa par suficient de pigmentate si nuantele se observa, chiar daca de exemplu, cea de-a 2a e aproape de nuanta pielii mele.

Toate cele 3 sunt sidefate, imi place lucrul asta pentru ca mi se pare ca atrag lumina mai bine si imi dau impresia ca ochii sunt mai mari, mai "deschisi", mai odihniti.. Le-am folosit in combinatii si cu alte farduri mate, si imi place ca particulele de sclipici nu sunt mari, "chunky", ci foarte fine.. Si finishul seamana mai mult cu fardurile metalizate.. Which again, I like :D

Sunt o mare fana a ambalajelor bine facute. Whatever they say, pentru mine conteaza enorm de mult ambalajul in care vin produsele si, indiferent ca recunoastem sau nu, majoritatea suntem atrase in magazine, cand e vorba de un produs nou, de ambalaje dragute :D Fardul de la Nivea vine intr-o casetuta destul de ok, mie imi place, desi initial a fost prinsa intr-un carton, din acela care sta agatat in raioane :)) Totusi, casetuta pare eleganta si pentru asta, 1 point Nivea :D

Nu-mi place: Rezistenta... Cel mai mult, mi-a rezistat 3h.. Primer? Baza? Bineinteles ca am folosit inainte toate variantele posibile (si imposibile) si tot degeaba. Lucrul asta mi se pare cel mai mare minus al lui, toate cautam farduri care sa se mentina mult timp pe pleoape, sa nu se amestece culorile intre ele si sa ramana intact cat mai mult timp..

Si desi la lucrurile neplacute am gasit un singur punct.. Pentru mine e cel mai important atunci cand vine vorba de un fard.. Da, nuantele sunt ok, dragute, imi plac si le port cu cea mai mare placere si incredere.. Dar doar 3h? Din cauza asta nici nu l-am prea folosit, il evit de multe ori pentru ca imi doresc, ca orice alta fata pasionata de machiaj, ca "munca" mea sa reziste mai mult..

Overall, cred ca Nivea ar trebui sa ramana la produsele cosmetice, cele de ingrijire (care din pacate nici pe alea nu le fac exceptional, dar asta e alta poveste si e parerea mea personala).. Sincer, exista farduri mult mult mai bune decat cel pe care il am eu de la Nivea si care cred ca ar merita incercate.. Raportat la pret, n-as stii sa va zic, pentru ca l-am primit cadou, dar nu cred ca a fost prea ieftin, asa ca nici la capitolul asta nu cred ca are de castigat..

Pret: L-am primit, in Romania nu cred ca se gaseste..
Unde il gasiti? Am inteles ca a fost cumparat dintr-un supermarket din Franta, deci probabil si in alte tari, tot acolo se gaseste..
O sa mai cumpar? Nu.
Nota: 5/10


Eu iti multumesc foaaaarte mult :* Ca de obicei, asteptam feedbackul vostru! 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram