Persoane interesate

25 October 2011

Guest blogger - Choco


Continuand cu seria guest bloggers, astazi este randul lui Choco sa'mi sara in ajutor. Mie una mi'a placut foarte mult postarea ei :)) Enjoy! :*

Buna fetelor,

Azi e randul meu sa scriu pe blogul lui Ami. Sunt racita si am un herpes de mai toata frumusetea, dar ma bucur ca o pot ajuta cu o postare pe blog. O sa vedeti ca si zambesc in poze, da? Cele care ma cunosc, stiu ca asta e un lucru rar intalnit pe blogul meu.

Si ca sa termin cu vorbaraia, adica de abia incep sa va plictisesc, vreau sa va arat cum arata masuta mea de toaleta dupa un machiaj inspired by ... Ami.


Cine isi da seama despre ce machiaj este vorba primeste o bratara din partea mea. Daca sunt putine raspunsuri corecte atunci voi alege prima fata care lasa comentariu. Daca sunt mai multe raspunsuri in comentarii, atunci ma voi ajuta de randomizer list.

Parca trebuie sa va spun si ce produse am folosit, nu? >.< Pai, avem asa ...

Dupa ce am primeruti ochii cu iubitul meu TFSI, am inceput sa aplic pe pleoapa auriul si movul din paleta the Original - Sleek. Doar pentru highlight am folosit albul mat din paleta Acid - Sleek.
Daca nu stiati, cele 2 palete sunt printre preferatele mele. Pe aceasta cale le multumesc fanilor .. aaa.. fanelor, familiei si persoanei care mi le-a daruit. Ops .. scuze, dar cred ca ar trebui sa va spun in continuare cum am realizat machiajul ...


 Incerc sa fiu cat mai serioasa, da?

Dupa cum spuneam .. TFSI, fard auriu, fard mov si oleaca de negru in pliu. Dar nu-i gata .. Trebuie sa facem o liniuta frumoasa. Ami m-a invatat sa unesc coltul pleoapei inferioare cu varful sprancenelor frumos conturate cu kitul Essence. Asa am si facut, dar a trebuit sa folosesc 2 pensule pentru gel linerul CS.


Nu trebuie sa plangem ca nu avem gene false deoarece ni se intinde machiajul. In lipsa genelor finte, eu am folosit mascara SuperShock de la Avon pe care o am de la primul giveaway organizat pe blogul lui Ami.
Voi stiti de cand o cunosc pe Ami? Inca de cand era blogul in fasa si mi l-a aratat Joice. Am intrat pe blog, am participat si am castigat o multime de produse pe care le folosesc cu drag. Majoritatea le-am folosit la machiajul facut in seara asta. Aaa .. machiajul, am uitat de el.


Da, si pe mine m-au durut ochii de la atatea poze blitz-blitz ...
Am terminat cu machiajul ochilor. Ba nu .. am uitat sa va spun ca pentru a contura pleoapa inferioara am folosit portocaliul ala turbat din paleta Acid de la Sleek. Gataaa!!

Pentru a facilita intinderea Shanelului meu Prolumiere cumparat la sfatul lui Ami, am folosit primerul pentru moaca de la L'Oreal. Nu stiu de ce nu i-a placut lui Ami, dar ma bucur ca l-a scos la giveaway si am pus mana pe el. La fel si pudra Perfectiune complexata de la ELF. Apropo de pudra, ati vazut in ce hal arata de folosita?

Ca sa obtin obrajii imbujorati in stil Ami am bagat degetul in borcanelulcu blush crema de la Maybelline si l-am aplicat deasupra unui bronzer Essence.

Rujul Rimmel pe care il pierd mereu prin poseta a fost preferatul meu multa vreme. Ultima data l-am pierdut intr-o cutie din sertar si a ramas uitat acolo, dar ma bucur ca l-am gasit.

V-am plictisit?


Cred si eu ...

Ma duc la somn pentru ca e trecut de ora doispe' cand scriu postarea asta si maine dimineata ma duc la lucru.



Va pupa Choco!

Multumesc, Ami!

       
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram