Persoane interesate

10 October 2011

Despre blog si alte cele :)

Sorry, Romanian only today :( 

Deoarece m'a impresionat foarte mult postarea Cameliei, m'am hotarat sa'i "accept provocarea" de a povesti despre munca mea de blogger.  Postarea este scrisa din perspectiva mea, sa nu credeti ca toate blogeritele sunte la fel :)

Intrucat eu ma axez mai mult pe make up, asta inseamna ca toata ziua buna ziua stau cu pensulele in mana. Serios. Cat am lumina buna, profit de ea la maxim. Uneori, ajung si la 4 machiaje complet diferite pe zi - pielea mea mai avea putin si tipa la mine, mai ales zona de sub ochi. Evident, nu toate sunt bune. Daca nu va vine sa credeti, take my word for it. Nu am probe deoarece, de obicei imi dau seama inainte sa aplic tusul si mascara ca am dat'o'n bara si nu ma mai obosesc sa fac poze. Azi de exemplu au fost 3 la numar - intrucat este foarte intunecat afara, primul nici nu se intelege foarte bine, cu toate ca l'am pozat de 100 de ori. Al doilea a fost sters inainte sa fie terminat. Al treilea arata superb, il port acum, dar fotografiat e un look de duzina.

E si vina mea, ca sunt incredibil de perfectionista, stiu. Foarte rar sunt 100% multumita de ce a iesit, dar eu vi le arat pe toate, si bune si rele, invat in fiecare zi.

Ideea este ca "o zi de lucru" la mine dureaza intre 4 si 8 ore. Stiu ca o sa spuneti ca nu'i adevarat, dar: in momentul in care fac un machiaj pentru blog, sunt foarte atenta, nu ma grabesc, ma intind cat e nevoie. Urmeaza partea cu pozatul - URASC lucrul asta. Daca am lumina buna, nu e mare lucru, dar, intrucat mai nou e tot timpul intuneric, ma chinui de nu'i adevarat. Ca sa nu mai spun ca eu chiar nu sunt fotogenica - trebuie sa'mi stea incredibil de bine cu un look pentru a fi pozele frumoase, si deoarece trebuie sa am foarte multa diversitate, asta se intampla desul de rar. Ah, ca sa nu mai spun ca am un singur unghi bun, daca fac altfel, dezastru complet.

Urmatorul pas - editarea. Descarca'le, alege'le, taie, modifica, head meets keyboard part. De multe ori ma frustrez enorm, ce am eu pe fata e diferit de ce vad pe monitor.

Si apoi, postarea proriu zisa - doua limbi (stiu, nu ma obliga nimeni, dar asa vreau eu). Si va spun cu mana pe inima ca am un blocaj imens si parca nu'mi vin cuvintele.

Inafara de toate astea - researchul. De multe ori am idei proprii, dar inspiratia asta se mai si duce, asa ca recuperez stand pe youtube cu orele, mai prind o idee de acolo, o combin cu cealalta si tot asa. Facecharts, makeupbee, orice ma poate ajuta.

Apoi, sunt zilele proaste, in care efectiv nu imi iese nimic, de la concept pana la realizare. Asta e semnalul de alarma ca trebuie sa iau o pauza.

Banii cheltuiti - si aici nu ma refer la giveawayuri. Daca vrei sa ai un blog de beauty cat de cat ok, nu poti sa detii doua palete si o crema in arsenalul propriu. Lumea da de tine in cautare de informatii sau/si de inspiratie. Nu ma plang de aspectul asta, imi plac la nebunie toate smacsurile pe care le folosesc, dar sincer, daca nu aveam blogul, colectia mea era pe jumate fata de acum. Da, la un moment dat e posibil sa obtii si "chestii moka", dar pentru asta, trebuie sa ai un backround foarte sanatos: sponsorii de obicei se uita la cate persoane te urmaresc si la postarile de pana atunci. Si sincer, in cazul majoritatii, nu sunt foarte multe produse. Daca va ganditi sa incepeti in blog cu gandul "lasa ca o sa obtin sponsorizari si o sa am despre ce scrie", va spun ca va inselati amarnic.

In ceea ce primeste giveawayurile, fie ca sunt din banii proprii sau nu, mi se pare foarte urat sa fie criticate regulile. Si nu'mi place blamarea GA'urilor sponsorizate - se munceste incredibil de mult pentru asa ceva. Trebuie sa ai un blog foarte consistent ca sa te bage cineva in seama.

Spre final, vreau sa mentionez ca aceasta postare nu este scrisa "la nervi", sau de oftica, e una foarte sincera in care sa va povestesc despre experienta mea. Si de multe ori ma intreb - se merita?

PS: NU MA PLANG, nu ma obliga nimeni sa am blogul. Dar, sper sa ajunga postarea asta in ochii persoanelor potrivite, poate unii se vor gandi de doua ori inainte sa arunce cu noroi, in mine sau in orice alta blogerita.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram