Persoane interesate

17 September 2011

Rugaminte.

Pentru prima data in viata particip la un concurs de likeuri. Imi doresc enorm o paleta de la Sigma si incerc sa ma mentin cat de ocupata se poate in ultimul timp. Incet incet, imi revin, dar mai dureaza. Anyway, nu vreau sa va plictisesc prea mult, asa ca vin cu o rugaminte.

Daca puteti, sa ma ajutati sa castig o paleta Sigma. Pentru efortul de a da like, va ofer si voua una, la alegere dintre Dare sau Bare. Daca suna bine ideea, va las niste linkuri:
Pagina unde se desfasoara concursul - click
Unde trebuie sa dati like - click
Daca e sa castig, voi alege cu random una dintre persoanele care mi'a dat like.

Daca vreti sa participati, regulamentul il gasiti aici.

Va multumesc mult!

Imi cer scuze daca v'a deranjat postarea, stiti ca nu imi place sa spamez, incerc doar sa imi tin mintea ocupata.

O seara frumoasa!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram