Persoane interesate

05 August 2011

New blog section :)

Eu sunt tare imprastiata de felul meu, dar vreau ca blogul sa fie putin mai organizat macar, asa ca stau si ma gandesc intr'una la rubrici noi, ce sa mai scriu, ce sa mai postez. Astfel, va cer ajutorul: daca nu aveti blog, daca aveti blog si nu vreti sa postati la voi, etc, etc, trimiteti'mi pe mail o postare. Adresa de mail: Amis.Drawer at gmail dot com

Poate contine orice: un review, un LOTD, OOTD, NOTD, orice va trece prin cap. Eu va garantez ca voi publica postarea si o voi traduce si in engleza.

Sa'mi spuneti cum vi se pare ideea, eu astept cu drag propunerile voastre. :)

I am a very scattered person, but im at least trying to keep my blog neat. Thats why im always searching for new ideeas to entertain you. Therefore, im gonna ask for your help: if you dont have a blog, or have a blog but you dont feel like posting there, send me an email with one. My email is Amis.Drawer at gmail dot com. 


You can write whatever you want: a review, a LOTD, NOTD, OOTD. I can guarantee it will be posted on the blog. 


Let me know what you think of the ideea, i am so looking forward to your proposals! :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram