Persoane interesate

02 August 2011

Intrebari.. intrebari.

Azi m'am gandit ca ar fi interesant sa raspund diferitelor intrebari primite de'a lungul timpului. Macar pentru diversitate, daca nu pentru altceva :))

Q: Genele!! Ce folosesti, naturale sau false, and all that!!
A: Genele mele sunt lungute si curbate natural. Nu folosesc gene false sau cleste. De ce nu falsies? Port ochelari TOT TIMPUL! Nu pot sa merg nici pana la baie fara ei, si m'ar incomoda groaznic. Aplic  Lancome Hypnose in 2 straturi si mi se pare perfect.

Q: Ce'i faci cu parul?
A: Credeti'ma, mai nimic. Il spal cu sampon la cateva zile (depide cum mi se pare mie) si aplic o masca. Produsele folosite sunt de la Treseme. Incerc sa evit blow drying'ul pentru ca folosesc o placa la 230 de grade. Cret sau drept, my Babyliss Pro is tha shiet! Da, este vopsit. Si pot sa va spun ca vopsitul imi ajuta enorm parul cret si fara forma, l'a domolit mult.

Q: Ce fond de ten folosesti? 
A: Chanel Vitalumiere. Dar nu datorita lui imi arata tenul bine, mai degraba datorita combinatiei dintre fdt, pudra (Clinique) si Ambre Diamonds. Aplic un strat subtire de iluminator pe pometi, frunte si nas ceea ce ma duce la aspectul glowy :) Regula de baza: less is more!

Q: Cum aplici fondul de ten?
Pana acum, cu F80 de la Sigma. In ultimul timp am inceput sa experimentez si cu alte pensule si sincer, la mine pudra face diferenta, nu fondul de ten.

Q: De ce nu prezinti produsele folosite in machiaj?
Nu, nu e de lene. Sunt genul de persoana care mereu cauta the next best thing. Nu folosesc palete de 120, 88, etc. Nu pot sa ma limitez la o trusa pentru un machiaj: de exemplu, am o culoare Sugarpill, una Ben Nye, highlighter Too Faced, si tot asa. Totusi, rar depasesc pragul de 5 nuante intr'un look. Efectiv nu mi se pare necesar, dar daca vreti musai sa vi le arat, just say so :D

Q: De ce nu faci reviews?
A: Pentru ca fiecare persoana are nevoi diferite. Eu am piele uscata, par uscat si tot asa. Dar, daca e sa gasesc un anumit produs Holy Grail, fiti sigure ca o sa gasiti si review!

Q: Produsele din giveawayuri sunt ale tale sau primite din sponsorizari?
A: Inafara de Sigma, toate produsele au fost cumparate de mine. Nu sunt impotriva sponsorizarilor de orice natura ar fi, i just havent been lucky enough :))

Q: Ai urmat vreo scoala de machiaj?
A: Nu, doar am exersat foarte mult. Dintotdeauna mi'a placut si mi s'a zis ca am talent. Totusi, sper sa o fac si pe asta, cursuri profesionale. As vrea sa fac o schimbare de cariera, sincer. Daca tot am atins subiectul, sunt absolventa de Administrarea Afacerilor la Uni Buc anul 2010 ;)

Q: De ce te'ai mutat din tara?
A: Din anumite motive personale, despre care nu vreau sa povestesc mai mult. Dar pot sa va spun ca imi e foarte dor de casa.

Q: De ce nu mai faci NOTD?
A: Probabil stiti, eu am gel pe unghii. Si vreau sa renunt la el, dar nu prin procesul brusc de pilire, care distruge unghia naturala. Practic, las gelul sa screasca si il pilesc incet incet in fiecare zi. Nu mi se pare ca unghiile mele arata destul de bine in momentul de fata ca sa ma afisez "public" :))

Q: High-end or low-end?
A: Intre. Anumite produse neaparat high end, nu de alta, dar sunt predispusa la riduri. In rest, ce'mi place! :)

Asta a fost tot ce mi'a trecut prin cap. Daca aveti si alte intrebari, lasati'mi un comment si mai adaug la postare.

O zi frumoasa!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram