Persoane interesate

13 August 2011

And the winner is....

In primul rand vreau sa va multumesc tuturor pentru participarea, ati facut jurizarea incredibil de grea. :)) De 2 zile stau si oscilez intre 3 fete.. si de nu m'am decis si indecis de 100000 de ori xD Dar, intrucat premiul este unul singur (data viitoare sigur o sa am 3!!!), a trebuit sa ma rezum la una singura.

Dupa analizat detalii, am inchis toate pozele si am "ales cu inima". So... congratz toooooo...

Lavinia
Daca vreti sa vedeti pe cine a ales Choco, va poftesc pe blogul dumneaei. 

As aprecia mult daca nu vor fi comentarii de genul "ai ales prost, X trebuia sa castige". Nu sunt profesionista si am mers pe ce mi'a placut mie.


Inca odata, mii de multumiri pentru participare si va invit la giveaway'ul Sigma.

O seara uber!

PS: Lavinia, sa'mi trimiti un mail - Amis.Drawer at gmail dot com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram