Persoane interesate

14 July 2011

Inspired by LadyDyvine

O stiti pe LadyDyvine? Daca nu, repejoooooor intrati la ea, sa vedeti ce minuni face don'soara asta. Are cele mai uber tutoriale pe youtube, eu am reusit sa fac look'ul de azi fara sa'mi trebuiasca explicatii. Asa ca, uitati'va repede la poze, dupa aia fuguta pe canalul ei!
Poza de inspiratie :D Evident, al meu o sa arate altfel, ca deh, trebuia sa personalizez eu.




Eu am schimbat rujul pe un portocaliu intens - nu de alta, dar muream sa vad cum arata in poze :D Si ca sa mergem si mai departe, va arat "my take" - personalizarea mea pentru look'ul classic:

Al doilea este noul meu "signature look" :)))

Eu sper din inima sa va placa. Acum, fuguta la ea!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram