Persoane interesate

29 July 2011

Double Make-up contest!

In curand blogul meu implineste 7 luni.. incredibil, nu? :))) Anyway, cu ocazia acestei ocazii - am scris asa intentionat, am pus tara la cale cu don'soara Choco, intrucat si ea avea niste produse de oferit. Si am ajuns noi la concluzia.. concurs de machiaj!

Incepem:
1. Tema este Inspired by - intrucat o sa inaugurez si eu o rubrica asemanatoare pe blog. Va puteti inspira din actrite, cantarete, gurus de pe YouTube sau bloggeri. Alegerea este a voastra :D
2. O sa avem nevoie de 5 poze: 2 cu machiajul ochilor, inchisi, deschisi - ambii ochi!-, 2 full face si una cu poza de inspiratie. Adresa de email pentru participare este choco.s_pretty_things@yahoo.com
3. Nu se accepta poze modificate - imi pare foarte rau, vrem sa vedem detaliile machiajului si nu ne deranjeaza un cos sau un cearcan in evaluarea lui. Evident, aveti voie sa le cropuiti, cunosc foarte bine cume sa nu fii incadrata in poza :))
4. Data limita este 11 august, adica aniversarea mea de 7 luni :D
5. Puteti participa de oriunde, dar este nevoie de o adresa romaneasca pentru a primi coletul.
6. Aveti dreptul la 2 intrari, adica 2 machiaje, care trebuie facute pe voi. 

 Castigatoarea va fi aleasa atat de mine, cat si de Choco: fiecare isi alege preferata, deci nu exista premiul 1 sau premiul 2.

Trecem la premii:
Premiul meu, format din 3 produse Sleek - paleta Acid, paleta Storm si kit'ul pentru contur in nuanta Medium.
Premiul lui Choco - sunt sigura ca o sa gasiti detalii pe blogul ei. 

Asteptam cu nerabdare inscrierile voastre - si nu, nu o sa fie sub nici o forma cu likeuri, dar pozele vor fi publicate pe blog - fie al meu, fie al Ramonei.

Spor la machiat!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram