Persoane interesate

27 July 2011

High Beam winner + a lil something!

Deci.. intai castigatoarea si la sfarsitul postarii o sa fie un link pe care il puteti accesa daca vreti ceva moka :D

Au fost 89 de participante, am folosit ca de obicei random.org. Imi pare foarte rau ca nu am avut cum sa filmez extragerea, dar eu sper ca totusi ati avut incredere in mine pana acum si o sa aveti si in continuare.

Felicitari SuperficialBeauty!! Astept un mail cu datele tale sa vedem cum e mai bine de facut :)

Imi pare rau ca de obicei ca nu am destui bani pentru 89 de produse :( Daca o fi vreodata sa castig la loterie - imi cumpar bilete des - promit ca va fi ceva pe masura.

Si despre surpriza.. click aici si vedeti ce se intampla.

O seara faina!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram