Persoane interesate

13 July 2011

Castigatoarele concursului Sleek!

In sfarsit am reusit sa aleg castigatoarea - imi cer scuze de intarziere.

Nu va mai aman: in total am avut 173 de intrari in lista - am randomizat de 3 ori pentru a alege prima castigatoare. Prin randomizat de 3 ori a se citi - am apas butonul de 3 ori, fara sa ma uit in lista si am ramas la al treilea numar.

Alexandra Vasile  a castigat premiul format din 5 produse Sleek, felicitari! Iar a doua castigatoare, cum am promis, persoana cu cele mai multe like'uri - Andreea Paunescu, 3 produse Sleek.
Si nu uitati sa va inscrieti la giveaway si pentru High Beam - clickie!

O zi frumoasa!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram