Persoane interesate

07 July 2011

Blog Sale: paletele

Intrucat stiu ca sunt multe doritoare, m'am gandit sa facem altfel. Eu o sa postez paletele, va spun detaliile, ce le lipseste, cum arata si tot ce'mi mai trece prin cap, pentru inceput.


Urban Decay Book of Shadows 3:




Dupa cum vedeti, e aproape neutilizata, doar am avut un pic de probleme cu transportul, dar culorile sunt intacte, nu e sparta nici una. Avea 2 creioane si un mini primer potion - nu mai sunt in paleta. Deci va fi vorba doar de cele 16 culori. Daca aveti intrebari, nu ezitati sa le puneti.

Too Faced Enchanted Glamourland
Nu am poze cu interiorul, dar paleta a fost cumparata din Sephora, deci nu sunt probleme. Nu mai am primerul si luciul, deci vor fi doar culorile, blushul si bronzerul.

Paletele au foarte putine utilizari, toate fardurile sunt aproape neatinse (maxim 3-4 machiaje, in rest, doar swatchuite).

Cum m'am gandit sa facem: o licitatie inchisa. Asta inseamna ca aveti timp pana maine seara la ora 9 sa va ganditi si sa imi faceti o oferta pe mailul Amis.Drawer at gmail dot com. Ofertele din comentarii nu vor fi luate in seama, dar chiar va rog sa'mi puneti orice intrebare va trece prin cap.

Maine seara voi publica toate ofertele primite intr'o postare. Imi rezerv dreptul sa le refuz pe toate daca pretul mi se pare prea mic - nu vreau sa fiu a naibii, dar cel putin trusa UD m'a costat o avere si, decat sa o dau pe nimic, mai bine ma dau peste cap sa ajunga inapoi la mine.

Sper ca vi se pare totul in regula - astept intrebarile voastre.

Multumesc!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram