Persoane interesate

08 June 2011

Update: Personal stuff.

Cred ca ati observat ca nu va mai plictisesc asa mult ca inainte, mi`e dor de vremurile in care postam zi de zi. Dar, 1. nu am timp si 2. nici nu am idei. nici nu imi sta capul. Trec printr`o perioada mai nasoala numita "the big move": ca sa ma intelegeti mai bine - stiti cand plecati in vacanta la mare sau oriunde si nu va mai vedeti capul? Eh, take that and multiply it by 1 million!! >.<

Asa ca, sunt cam EMO (DAAAA si nu mi`e frica sa recunosc) zilele astea, dar revin eu in forta one day!!! Eh, curand, nu va ganditi la cateva luni. Asa ca va rog sa aveti rabdare cu mine ca deh, o sa va plictisesc din nou very soon. Nu trebuia sa "ma las" de anti depresive, eram eu putin "off" si cam prea draguta, ar macar aveam mai mult chef de viata. (Ca sa intelegeti despre ce vorbesc, am trecut printr`o depresie "minora" de vreo 2 ani de zile, timp in care a trebuit sa iau si pastilele alea - am renuntat la ele fiindca ma faceau varza - era ceva gen "sugar rush", se termina efectul, cazi moarta unde apuci, ca sa nu mai vorbim de partea initiala, unde intai te simti ca dracu si abia apoi intervine nebunia. Nu stiu de ce v`am spus asta, poate sa va recomand sa "get help, dont get pills" xD)


Ca sa inchei, bare with me! Nu sunt disparuta, doar ca nu am timp si inspiratie pentru nimic: inca va citesc blogurile inca si stiiiiiu ca am un milion de awarduri pentru care va multumesc din toata inima! 


I`ll be back!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram