Persoane interesate

02 June 2011

Trucul meu de machiaj preferat.

Stiti deja ca sunt adepta machiajului de tip smokey, indiferent de culorile folosite. Imi place la nebunie, dar un lucru ma deranjeaza: intotdeauna mi se vede waterline`ul superior. Si parca e o "gaura" in smokey`ul meu. Eh si cum stateam eu intr`o zi admirand YouTube`ul am dat peste ceva foarte interesant. Personal, eu nu pot sa`mi bag creionul sub linia superioara a genelor nici moarta. EVER! Si am incercat la greu, efectiv nu suport si nu ma pot obisnui. Dar, am gasit o chestie mult mai faina si va arat imediat :D

Veti avea nevoie de un creion negru si de un gel liner (nu stiu daca merge si cu lichide :/): 
Personal, eu am folosit UD Zero si gel liner`ul ELF. 

Umatorul pas: Bagam bine bine creionul negru in liner, cat sa ramana din belsug pe varf: 
Apoi, tragem o linie generoasa pe waterline`ul inferior, incercati sa lasati cat mai mult din gel acolo: 
Dupa acest pas, inchideti imediat ochiul si strangeti timp de 4-5 secunde, fara a lasa timp de uscare tusului. Iata ce va rezulta: 
Observati cum deja ochiul si genele capata intensitate? Repetati procedura de mai sus pana sunteti multumite. Eu am tot adaugat liner cam de 3 ori, apoi am rimelat genele si iata rezultatul: 



Puteti folosi metoda asta pentru smokey eyes, cut crease, sau chiar simpla, asa cum am facut eu. Am mai adaugat doar putin creion deasupra genelor si am "smudgeuit" usor cu un betisor de vata. Este o metoda foarte rapida cand nu aveti timp sa va machiati, dar nici nu vreti sa iesiti din casa cu fata complet "goala". 

Sper din toata inima sa va ajute trucul asta la fel de mult ca pe mine :) O zi frumoasa! 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram