Persoane interesate

05 June 2011

LOTD: Something different.

Atatea machiaje frumoase vad pe bloguri ca nu mai stiu ce sa pun pe fata. Dar, din seria "alter ego", azi am vrut altceva. Stilul "ugly makeup" nu este foarte popular. Cum il vad eu? Perfectionam totul mai putin machiajul ochilor. Am vrut un ten perfect, contrurat, iluminat, iar cand am ajuns la ochi efectiv m`am mazgalit. Cu cat mai messy, cu atat mai bine. L`am uratit la maxim, iar pentru un efect de "totally blow your mind" l`am purat cu un outfit foarte girlie: tricou roz aprins + fusta cu bulinite. 
Sunt sigura ca nu o sa va placa, dar poate mai exista cateva "freaks" pe acolo inafara de mine: 



Da, mi`a curs printre riduri (de ce sa le spun "linii fine"?). Da, mi s`a adunat pe pleoapa. In concluzie, succes total. Try it, if you dare! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram