Persoane interesate

26 June 2011

LOTD: Simple Summer makeup.

Cum v'am promis, va arat ce am purtat eu in ultimele zile. Nu prea am avut timp sa creez ceva complicat, asa ca m'am rezumat la un look foarte simplu, daca tot mi'am luat (in sfarsit, dupa multe luni de suspinat) MAC Blacktrack- gel liner;) Mi'am luat si mai multe variante de pensule, inca sunt in teste, dar tura asta arata bine. 
Va spun de pe acum - nu e un look full face, nu am avut timp de poze inainte, iar dupa vreo 10 ore de purtat, oricum nu prea mai aveam ce sa va arat (mi'am mancat rujul, bronzerul s'a evaporat, mai ramasesm doar cu fdt si iluminator). Trecem la poze: 



Am folosit doar linerul si un tus cu sclipici pe care l'am avut la blog sale si acum imi pare bine ca nu l'am dat :D Pe fata, doar bronzer, iluminator si un ruj pruna. Personal, mi se pare ideal pentru vara, foarte simplu de executat si "with a twist". Daca vreti, o sa pun si o poza full face in zilele urmatoare, just let me know :)

Cam asta e tot, nu uitati de giveaway - detalii clickie aici si aici

O dupa amiaza placuta in continuare!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram