Persoane interesate

01 June 2011

LOTD: In a hurry.

Va spuneam aici ca nu vreau sa fac swatchuri produselor, ci prefer sa vi le arat in actiune. Tot acolo va ziceam si ca mi`am dorit foarte mult un quad de "buna calitate" pentru un look simplu si rapid. Ei, azi am facut acel look simplu si rapid, am pus in functiune atat quadul, cat si blush`ul si pudra. De la rujuri m`am abtinut fiindca sunt culori puternice si nu am vrut sa arat ca un mascarici :D

Cateva cuvinte despre produsele noi: nu`mi pare rau de banii cheltuiti, blush`ul e mult mai frumos decat ma asteptam, iar quad`ul e perfect pentru rapiditate. Am folosit si un bronzer nou despre care o sa povestesc in curand. 



Sper sa va placa, eu stept parerile si sugestiile voastre, ca intotdeauna :) 
O zi frumoasa! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram