Persoane interesate

08 June 2011

Haul Day - China Glaze + NOTD.

Asteptam ojele astea de cam o luna. Aveam ochii pusi pe 2 dintre nuantele din colectia noua de hat hat. Asa ca, sunt fericita: am mai taiat vreo 5 nume de pe wishlist`ul China Glaze ( nu ca ar contine vreo 30 in total... erm :|). 
Las pozele sa vorbeasca, iar daca aveti rabdare sa va uitati la tot, o sa vedeti si unghiile mele pe ziua de azi. 

101 Degrees - roz cu sclipicel mov. Nu din ala mare, care se da jos greu, genul incorporat in oja. Imi aduce aminte de ojele din Cosmix FX de la ORLY.

Senorita Bonita - mov cu sclipicel (a se vedea mai sus) roz si portocaliu. CRED. Maine imi fac unghiile de la picioare cu ea si o sa`mi dau seama mai bine. 

For Audrey - minty, cremoasa. Sper sa se aplice frumos. Unele oje CG nu arata bine (cel putin pe gel, pe unghia naturala nu am avut probleme).

Lemon Fizz - galben. Am luat`o in loc de Electric Pineapple din colectia noua (nu era in stoc). Sta de foarte mult timp pe wishlist`ul meu si abia astept sa o port. 

Flyin' High - baby blue. Ma asteptam sa fie doupe pentru Barry M, dar este mai inchisa. Era numero 1 in wishlist. 
Swatchuri pe foaie: Senorita Bonita, 101 Degrees, For Audrey, Lemon Fizz si Flyin' High. Nu va faceti griji, neaparat vi le arat si pe unghii cu timpul. Azi totusi incepem cu 101 Degrees: 

Cum v`am zis, roz fuchsia cu reflexii mov, date de sclipicel. Se intinde incredibil de frumos si arata mai bine decat m`am asteptat. Mi`am luat si 2 chestii de uscat oja rapid (eu mi`o schimb cam la 3 zile, ma plictisesc repede, si efectiv eram satula de stat 2 ore sa fiu sigura - ca sa nu mai spun de cate ori nu mi`am "belit" vreo unghie - scuzati termenul, dar mi se parea foarte potrivit).

O seara frumoasa!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram