Persoane interesate

19 May 2011

Review: Chanel Vitalumiere.

Va spuneam mai demult, in postarea cu produse fara de care nu as putea trai, adica aici, ca inca sunt in cautarea unui fond de ten minune. Si, dupa cam o luna de citit si de YouTube, am ajuns la concluzia ca ar cam fi timpul sa incerc Chanel Vitalumiere (kill me, dar pentru mine ce zice Sam de la Pixiwo e sfant xD).
Asa arata sticluta, care are 30 de ml si pompita (multumesc lui Dumnezeu). Recipientul de din sticla, nu neaparat "travel friendly" - nici nu vreau sa ma gandesc ce as face daca s`ar sparge >.< , nu numai ca as avea de curatat dupa el jumatate de zi, dar si costa pe masura.
Inainte sa incep sa intru in detalii, o sa va arat swatchurile: 

Textura este un fluida. Dupa cum se observa in prima mana, la cea mai mica inclinatie incepe sa se prelinga in jos. Lucru foarte bun pentru mine: acest produs este destinat pielii uscate spre normala. 
Ce spun ei: "anti-fatigue, smoothing satin foundation" - sunt total de acord cu aceasta fraza. Eu am folosit si 10 hrs Sleep Effect de la Burjois, iar asta e si mai si. Smoothing satin - foarte adevarat: acoperirea lui este light spre medium (cum am zis, mai departe de ten normal nu vad sa fie folosit cu succes) si lasa acel aspect "dewy" de care vorbeste toata lumea. O sa spun de acum ca NU acopera puncte rosii, cosuri sau orice altceva, eu zonele cu probleme le astup tot cu Erase Paste.
Ca sa nu va incurcati in paragrafele mele lungi si in review`ul meu "all over the place" cum am obiceiul, simplificam astefel: 

PRO: 
- potrivit tenului uscat (in cazul meu cel putin; daca aveti alt tip de ten, va recomand un ochi la Prolumiere sau Matlumiere);
- acoperire medie, deci se simte foarte "usor" pe piele;
- rezista intreaga zi (cu un mic retouch ici colo);
- nu are mirosul ala puternic de fond de ten (dimpotriva, are un miros foarte fin si delicat);
- aspectul satinat, chiar "dewy";
- nu se aduna in liniile fine (nicaieri, deloc, si da, am cateva);

CONTRA: 
- pretul (220 lei la Sephora, mai ieftin pe StrawberryNET);
- daca va intereseaza acest fond de ten, va recomand neaparat sa`l testati pe piele intai: sunt multe persoane care s`au plans de iritatii din cauza lui (ma mir ca eu nu, de obicei sunt foarte sensibila).

Iar daca vreau o piele perfecta toata ziua, folosesc acest fond de ten, iar pe deasupra un alt produs minune, fondul de ten mineral de la Dior, pe post de pudra. 
In cazul meu, aceasta combinatie este miraculoasa - nu am probleme grave de ten, dar fiind foarte uscat, nu am deloc stralucire si prospetime + descuamari >.<

Iar spre sfarsit, "the horror". Prima poza sunt eu, foarte putin machiata si cu o poza mult prea apropiata :)) 
Observati va rog cat de incarcata imi este fata, parca sta mai mai sa se jupeasca. Stiu, arat ca naiba in poza, lumina proasta, camera proasta, nu sunt fotogenica: daca m`ati vedea pe strada nici nu m`ati recunoaste, pe cuvant :)) 

In urmatoarea poza, ignorati machiajul sau orice altceva, era pentru prima oara cu Vitalumiere pe fata :D
O imbunatatire radicala as spune eu. Arat mut mai fresh si mai tanara :))
Poza de ieri (stiu, arat fix ca dracu, mi`a iesit nasul de 2 ori mai mare decat il am) cu Vitalumiere + Diorskin pe deasupra: foarte light, neadunat pe nicaieri, neincarcat. 

Scuze de partea de "tortura" adica pozele mele, dar sper ca ati inteles ceva din tot acest review. 

O zi frumoasa!





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram