Persoane interesate

01 May 2011

NOTD posts :)

Intrucat in ultimele zile v`am tot spamiuit cu machiaje, m`am gandit azi sa luam o pauza si sa va arat ce am mai purtat pe unghii. Cum spuneam si ieri, inca astept sugestii cu subiectele care v`ar interesa, ca sa nu va obosesc 5 zile la rand numai cu postari de make-up.

Dar sa trecem la unghii. Varianta 1: 

China Glaze - Cowgirl Up, cel mai frumos mov pe care il am (si am multe.. prea multe? naaaa, am mai  dat din ele xD). Vreau doar sa va spun ca daca sunteti interesate de un violet superb, il recomand din toata inima, culoarea vorbeste de la sine si ador textura: in 2 straturi e complet opac si are mici particule stralucitoare, foarte fine. 
Varianta 2:
Un rosu noname pe care il ador.. culoarea superba, aplicare impecabila, dar pateaza si prin base coat de nu`i adevarat >.< Verdele este din colectia Flomar Neon :)

Imi cer scuze pentru aplicare, nu sunt experta si de obicei sunt pe graba cand imi fac unghiile. 

Sper ca 1 mai`ul vostru e mult mai placut decat al meu, asadar, o zi frumoasa!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram