Persoane interesate

07 May 2011

The new toy :D

Stiu, nu are nici o legatura cu tema acestui blog.. De fapt, hm.. ramble :D (cred ca v`ati dat seama ca a vorbi mult si aiurea face deja parte din blogul meu). Anyway, vroiam sa va arat minunatia ce imi usureaza viata : 
Meet the Blackberry :D Nu mi`am imaginat vreodata ca o sa`mi placa un telefon asa mult. Eu pana acum nu am avut telefoane fancy, nu mi`au placut niciodata smartphone`urile. Plus ca nici nu puteam sale folosesc: stiti cum e, ecranul touch care reactioneaza ori la amprenta, ori la caldura, nicidecum la unghii (discriminare impotriva femeilor if you ask me).
Cum ziceam, primul meu telefon "mai smecher", cu toate ca sunt o gadget freak. Ce mi`a placut asa mult: inainte sa`l folosesti iti faci un cont in baza de date Bb. Si apoi, ei iti sincronizeaza mailul si acum imi primesc mailurile direct pe telefon in folderul de sms`uri. Tot atunci, iti trimit toate aplicatiile mai "populare" gen messengere, fb, etc :) Eu il ador pentru cat este de practic, acum stau in pat si ma uit la un film in timp ce pot face totate celelalte chestii pe care le faceam la calculator :D


Nu ma mai lungesc, imi imaginez ca nu prea va intereseaza subiectul xD 
Dar, va invit in continuare la giveaway, nu va sfiiti, stiti ca random.org nu are preferinte speciale. ;)

O zi frumoasa! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram