Persoane interesate

21 May 2011

LOTD: Makeup for my alter ego.

Da, titlul postarii este inspirat de Illamasqua. Sa va explic de ce: eu, in viata de zi cu zi, abia ma machiez. Am anumite motive pentru acest "life choice" si ma doare inima. Dar macar aici, pe blog, pot sa postez ce imi trece prin cap. 
Cum am spus, abia ma machiez sau ma limitez la tonuri neutre si, din cand in cand, la un smokey sau pin-up. Dar, in interior simt nevoia de extravagantaaaaaaaaaa muuulta si iesita din limite. Imi place sa port si sa recreez machiaje "statement". Sunt o mare a fana a culorilor inchise (evident, nu?), sub orice aspect. 

Asa ca, azi va prezint un look mai diferit, si spun cu mana pe inima ca este preferatul meu de pana acum. 




Stiu ca o sa ma intrebati de buze :) Ca sa va lamuresc, nu e fard. E un ruj: Illamasqua in Disciple - aparut in colectia Art of Darkness. Am si unul pe negru :D 
Ador acest tip de machiaj, e foarte indraznet si foarte diferit: as purta mereu asa ceva, dar deh, traim in Romania unde lumea se holbeaza la tine ca la o piaza rea daca ai tupeul sa iesi din tipar. 

Tura asta, nu va intreb daca va place, eu efectiv ador ce mi`a iesit, chiar daca nu e impecabil - mai nou imi urasc toate tusurile de ochi >.<

Daca totusi, va intereseaza o versiune mai purtabila a look`ului, am facut`o si pe asta:D



PS: Va rog mult sa trageti un ochi aici si sa`mi lasati o parere. Nici nu va imaginati cat de mult as aprecia acest lucru.

O zi frumoasa!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram