Persoane interesate

20 May 2011

LOTD: Concurs :D

Mi`am facut si eu curaj sa ma inscriu la concursul Ancai Buzea. Este pentru prima data cand particip la vre`un concurs si va spun de pe acum ca am facut`o pentru experienta :D Stiu ca trebuie sa ma inclin in fata multora dintre voi in ceea ce priveste "arta machiajului". Va las cu pozele: 



 
Stiu, nu tipa GLAM, dar am zis ca vreau ceva diferit: stiu ca multe dintre voi v`ati fi gandit la un smokey sau la sclipici, eu am mers pe varianta "classic". Oricum, am realizat ca MOR dupa rujul folosit si tocmai a trecut pe locul 1 in topul preferintelor pentru aceasta vara. 

Astept pareri si critici :D Va multumesc!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram