Persoane interesate

18 May 2011

LOTD: Bad girl - inspired by Anca Buzea.

Revin in sfarsit cu un lotd, dupa muuuult timp fara (sincer, nici macar nu m`am machiat in ultimul timp). Inspirat, evident de noua mea paleta, Bad Girl :D Nu va tin de vorba azi, va las cu pozele: 




Evident, ochii sunt highlight`ul acestui machiaj, pe restul fetei am folosit doar mult mentionatul Amber Diamonds + un gloss nude. Nu stiu de ce, numai nu pot sa adaug roz pe fata daca am albastru pe la ochi.
Oricum, astept pareri si critici deopotriva. O zi frumoasa!

Later edit: Dupa o analiza mai adanca a pozelor, vreau sa ii multumesc Ancai Buzea pentru inspiratie: si pentru a`mi cumpara paleta, si pentru acest machiaj. Anca, sper ca nu te`ai suparat ca "am copiat" de la tine, dar pentru mine lookurile tale sunt adevarat exemplu de urmat, si nici nu a fost cu intentie - mi`am dat seama abia dupa ce am postat.
Pentru look`ul propus de ea, intrati aici.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram