Persoane interesate

17 May 2011

Haul: Sleek Makeup

De foarte mult timp imi doream paleta Bad Girl de la Sleek Makeup. Am tot vazut`o prin diferite locuri si, intrucat nu mai auzisem niciodata de firma respectiva, am uitat de ea in timp. Asa sunt eu: pana nu vad "laudata" o anumita firma, sau pana nu ma imbolnavesc de un anumit produs, trec usor peste frenezie :D

In fine, de Sleek am uitat fiindca intotdeauna am crezut ca sunt scumpe. Nu ma intrebati de ce. Pana cand, acum o saptamana am vazut un tutorial de "april Favs" si a fost mentionata una dintre paletele lor + website`ul. Cand am intrat, SOC!!! In primul rand datorita produselor. O sa vedeti mai jos si celalalt motiv xD

Sa va arat ce mi`am luat :D 
Evident, doua palete de farduri, principalul motiv. MOR MOR MOR dupa ambalajul lor.. de fapt, imi plac in general ambalajele produselor englezesti (stiu ca asa am patit si cu Barry M). Oricum, asa arata exteriorul: 
Asa, paleta numarul 1, Bad Girl: 
Sunt culori inchise, potrivite in general pentru smokey eyes. Ca prima impresie, culorile sunt incredibil de pigmentate. Inca nu le`am folosit, dar o sa revin :D

Paleta numarul 2, Acid Palette: 
Da, stiu, par acuarele, nu farduri xD V`am facut si 2-3 swatch`uri: 
Apoi, am trecut la rujuri, si am ales din colectia True Color: 
Sunt foarte pigmentate. INCREDIBIL de pigmentate si de cremoase. Rozul inchis rezista eroic, in timp ce rozul deschis.. nu mai am ce spune, caut nuanta asta de ruj de 1000 de ani. Are cea mai cremoasa textura pe care am vazut`o vreodata. Swatches: 
Cum sunt maniaca, nu puteam sa ies de pe site fara sa trec si pe la oje. 
Pana acum am incercat doar lila`ul, pe care o sa v`il arat cat de curand. Oricum, so far, so good :) 

Si, fix inainte de check-out am trecut pe la blushuri: 
Am ales un roz foarte puternic. In ultimul timp am tot primit complimente "iti sta bine cu blush`uri roz" asa ca out with the peaches, in with the pinks :D Swatch: 


Daca ati rezistat pana acum, sa va spun al doilea motiv pentru care m`au socat produsele: pretul! Va lasi sa va convingeti: 
1 bucata paleta x 12 farduri = 8.5 euro
1 bucata ruj = 7 euro
1 bucata oja = 4 euro 
1 bucata blush = 6 euro 
Transportul este fix, la 9 euro: puteti sa il impartiti cu o prietena, sora, mama, etc :) Daca vreti sa vedeti mai multe, intrati pe site`ul lor: Sleek Makeup.


Astept parerile voastre :)

PS: Pentru blog sale, fetelor imi cer mii de scuze, o sa mai am nevoie de 2 zile sa va pun pachetele, am o perioada mai aglomerata si mai astept niste confirmari. Va multumesc foarte mult pentru intelegere!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram