Persoane interesate

30 May 2011

Haul, haul haul!

Ati auzit de terapia prin shopping? Im a ferm believer! Si cum am avut o saptamana incredibl extra mega de grea, aveam nevoie de un "pick me up" neaparat! Din pacate, am avut nevoie de un stimulent mai puternic decat o comanda la ELF sau un drum la drogherie, asa ca m`am ales cu urmatoarele produse, ale caror preturi nu le voi mentiona decat sub amenintari precise. 
Un quad Estee Lauder in varianta Blue Smoke: vroiam o trusa pe care s`o aleg in graba, cand trebuie sa fiu gata sa plec undeva. Ador culorile, vi le arat cat de curand in noul meu "on the run" look.
O pudra Clinique Stay Matte (este potrivita si tenului uscat - aceasta este dry to combination skin dar au si una speciala pentru ten mixt si gras): vroiam neaparat o pudra de purtat in poseta pentru retusari si mi`a placut oglina imensa. Acum mai vreau una, Chanel, dar astept pana la urmatoarea comanda StrawberryNET.
Un blush Clinique, in nuanta Innocent Peach (prefer de asemenea sa v`il arat intr`un look complet). Chiar nu aveam o culoare frumoasa de piersica inca, deci asta era oricum pe "to buy list". Ah si va arat ambalajul fiindca mooooor dupa el, cu floricelele alea :D


Si, spre final, nu`mi vine sa cred, dar pot sa spun ca m`am inselat: eu niciodata nu vroiam sa dau banii pe rujuri scumpe fiindca nu credeam ca ar fi vreo diferenta intre acestea si cele ieftine. Ei, pot sa va spun ca am pe buze unul dintre urmatoarele 2, si nici nu se compara: am buzele foarte hidratate, nu am gust de ruj in gura deloc (am gustat intentionat), ca sa nu mai vorbim de culoare, arata incredibil si nu`mi simt deloc buzele incarcate, cum patesc de fiecare data cu majoritatea rujurilor.

Tot Clinique, nuantele Orange Burst (stanga) si Flamenco (dreapta). O sa vi le arat si pe buze, dar pot sa va spun despre Flamenco urmatoarele: e un rosu spre portocaliu foarte aprins, ULTRA cremos si efectiv nuanta perfecta (cautam de o gramada de timp asa ceva).

Din fericire pentru portofelul meu, asta e tot. Voi ce v`ati mai luat zilele astea? 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram