Persoane interesate

22 May 2011

Experimenting day :D

Am auzit de atatea ori fete spunand "Eu nu am nevoie de fond de ten/concealer/pudra", referindu`se ori la toate, ori la vreo unul. Asa ca m`am pus pe experimentat, sa vad daca la mine se aplica. Daca nu am nevoie deloc, sau daca pot sa sar peste anumiti pasi. Si m`am gandit sa impart si cu voi rezultatele experimentului. 

Inainte sa incepem, vreau sa va spun ca eu am mers tot timpul pe principiul "decat machiata urat, mai bine deloc". Urat se poate inlocui cu incomplet. Nu m`as machia in veci pe la ochi si nici nu m`as da cu ruj daca intai nu as avea "facuta" fata. Este zona asupra careia insist cel mai mult: demachiant, toner, crema si abia apoi celelalte shmacsuri.

Lets get this going! DAR WARNING! sunt poze HD cu mine fara make-up! S`ar putea sa nu va placa, asa ca nu e neaparat sa va uitati. 



De sus in jos: doar crema; apoi am aplicat doar fondul de ten (ce v`am zis eu ca Vitalumiere nu are acoperire?); apoi, cu beneficiile oferite de Erase Paste (deja o diferenta majora); si, la sfarsit am aplicat si pudra/fdt mineral Dior :D Eh, in cazul meu, dupa cum observati, e mai bine sa nu sar peste nici un pas :)))
Si, spre sfarsit, o poza cu mine machiata cu verde: ii eram datoare de foarte mult timp Ancutei. Nu am poze close-up cu machiajul pentru ca sincer, nu am fost multumita de ce mi`a iesit: incercare nereusita a unui machiaj Pixiwoo. 
Astept parerile voastre :) O zi frumoasa!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram