Persoane interesate

26 May 2011

And the winner is...

Inainte sa va spun castigatoarea, va multumesc foarte mult pentru urari si promit ca va arat cat mai curand cu ce m`am ales si eu :) Gata cu vorbaraia!


Felicitaaaaaaaaaaaaaaaari! Si sper din toata inima sa iti placa premiul, am niste emotii de mor!

Este vorba de 4 rujuri, 2 Astor, unul Rimmel si unul L'Oreal, in nunate diferite. Cel Rimmel este un doupe pentru rujul pe care mi l`ati laudat in postarea de concurs. Nu am gasit din pacate unul identic :( Apoi, 2 farduri Rimmel si o pudra bronzanta L'Oreal, ideala pentru vara. Am si eu una identica, asa mult mi`a placut :D

Cum am zis, sper sa fii bucuroasa si nu dezamagita de premiu. Astept un email cu datele tale. 

Si, va invit si la giveaway`ul Sigma. :)

O seara frumoasa! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram