Persoane interesate

13 April 2011

Urban Decay Feminine Palette Swatches

Dupa cum stiti, sau nu, UD a scos 3 palete noi: Feminine, Fun si Dangerous. Eu mi`am cumparat The Feminine Palette pentru ca e singura din care nu am aproape toate culorile xD Asa ca v`am pregatit niste swatchuri pentru nunate, atat pentru sus mentionata, dar si pentru celelalte 2 palete, macar cele pe care le aveam. Si nu uitati, puteti castiga The Fun Palette inscriindu`va aici.


Paleta contine 6 farduri, un creion de ochi in Zero - am scis despre el aici - si UD Primer Potion in Eden, travel size. Culorile prezente in aceasta paleta sunt Stray Dog, Swf, Midnight Cowboy, Aquarius, Darkhorse si Ecstacy.

De jos in sus, Stray Dog (un maro sidefat), Swf (un roz sidefat superb) si Midnight Cowboy (una din nuantle de la UD care nu prea imi plac, culoarea nu e incredibila, dar fallout`ul e :D). Midnight Cowboy se regaseste, Dumnezeu stie de ce, in toate Book of Shadows`urile lor (daca nu ma insel) iar eu personal sunt cam satula de ea :D

De la stanga la dreapta Ecstacy (un mov care imi aminteste muuuult de cel din TooFaced Glamourland palette), Darkhorse (unii spun, cel mai inchis maro de la UD, altii inclina spre Hustle - amandoua sunt prezente in Naked Palette) si Aquarius (un albastru satinat, culoarea mea preferata din paleta si motivul pentru care am luat`o :D)

O sa va prezint cele 4 nunate pe care le detin din The Fun Plalette:
De la stanga la dreapta: Uzzi (de asemenea prezenta in BoS 3, un alb cu muuuuuuult sclipici, therefore cu muuuuuuuult fall out), Baked (un auriu satinat), Sin (the perfect nude - prezenta in Naked Palette) si Psychedelic Sister (cel mai frumos mov pe care il am si "sora mai mare" a culorii Ecstacy din Feminine). Ca si farduri, mai sunt Flipside (un verde foarte intens) si Woodstock (un roz si mai intens) pe care nu am vrut sa le swatchiuesc - las paleta intacta pentru castigatoare ;). Paleta vine cu UD Primer Potion - Original Travel Size si Oil slick in varianta creion.

Trecem la Dangerous, am 5 nuante din 6 :)
sursa fotografiei
De la stanga la dreapta, Haight (albastru satinat), Rockstar (un mov-maroniu foarte inchis, o culoare foarte unica), Virgin (se gaseste si in Naked, e perfect pentru highlight), Gunmetal (gri inchis - de asemenea in Naked) si Oil Slick (negru cu foooarte mult auriu si sclipici mare - seamana foarte bine cu Creep din Naked, eu personal preferand ultima varianta). Ultima nunata este Mildew, un verde "padure" pe care nu il am. Gasim de asemenea UD Primer Potion in Eden si Rockstar - varianta creion.

Sa imi spuneti care este paleta voastra preferata din acestea 3 si neaparat sa va inscrieti la giveaway!

O zi super super faina va doresc!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram