Persoane interesate

28 April 2011

Turns out.. purple aint my color.

Azi am vrut neaparat sa ma machiez cu mov. Nici nu a intrat in discutie alta culoare. Dupa o analiza a pozelor.. machiajul imi place, dar per total.. eu nu arat bine :| Imi schimba culoarea ochilor, par mai "murdari" decat sunt. Neaparat il schimb maine, ori il combin cu negru, ori cu galben (aveam o obsesie pentru mov + galben pe la 19 ani). Sa vedem rezultatele: 

So far so good. Cu toate ca am mare nevoie de un gel liner bun, cel pe care il folosesc momentan nu e destul de negru, a trebuit sa adaug fard pe deasupra. Dar acum vedem "dezastrul". Din toate tipurile de machiaj pe care le`am purtat, cu asta sigur imi sta cel mai rau :)) Pun pariu ca si cu verde arat mai bine (nu stiu de ce sunt impotriva verdelui pe la ochi - stiti  cum se purta inainte, si mai vad si acum, dermatograf verde care s`a intins pe toata pleoapa in jumatate de ora + ruj rosu, preferabil mancat, mai mult contur decat ruj, brrrrr). Behold, continuarea seriei "my make-up sucks and so do I!":

Va invit la comentat, sa radem impreuna :D O seara frumoasa si, sper eu, comica ^^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram