Persoane interesate

17 April 2011

Tag: Chestionarul lui Proust.

1. Principala mea trasatura: Incapatanata.

2. Calitatea pe care doresc să o intilnesc la un barbat: Nu pot alege doar una. All or nothing.

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: Prefer ca o femeie sa fie draguta (ca si trasatura de caracter).

4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: Ca ma suporta. :D

5. Principalul meu defect: Prea incapatanata. :))

6. Indeletnicirea mea preferată: Stiu ca ar trebui sa scriu ceva de genul beauty, make-up sau etc. Dar indeletnicirea mea preferata este cititul :D

7. Fericirea pe care mi-o visez: Human Resources Manager.

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: Una dintre ele s`a intamplat deja.

9. Locul unde as vrea sa traiesc: LA. Si nu pentru ca imi place in mod deosebit, dar nu au iarna :D

10. Culoarea mea preferată: Negru.

11. Floarea care-mi place: Nu`mi plac florile. Mda, stiu, ciudat.

12. Pasarea mea preferată: Vulturul.

13. Prozatorii mei preferati: Oh Doamne.. de unde incep? Dostoievski, Tolstoi, Curtis Sittenfeld, Gabriel Garcia Marquez (cel putin momentan xD)

14. Poetii mei preferati: Nu sunt fana a poeziei, dar mi`a placut Edgar Allen Poe.

15. Eroii mei preferaţi din literatură: Nu cred ca pot alege unul.

16. Eroinele mele preferate din literatură: Emma Bovary.

17. Compozitorii mei preferati: Nu sunt adepta compozitorilor (urat, stiu).

18. Pictorii mei preferati: Pictorul meu preferat este unul necunoscut. Il chema Gheorghe Asaftei si il cunosteam personal. Singurele tablouri pe carele am sunt pictate de el.

19. Eroii mei preferati din viaţa reala: Exista asa ceva?

20. Ce urasc cel mai mult: Oamenii cu doua fete.

21. Calitatea pe care as vrea s`o am din nastere: Erm... ciudata intrebare. Nu`mi trece absolut nimic prin cap.

22. Cum as vrea sa mor: De batranete.

23. Greselile ce`mi inspira cea mai mare indulgenta: Nu sunt o persoana indulgenta, dar trec peste majoritatea cu vederea.

24. Deviza mea: "Now or never" xD Si asa am facut multe prostii :D

Nu voi numi persoane pentru acest tag, cele pe care le`as numi sunt foarte ocupate sau plecate prin diferite parti frumoase, dar as vrea sa`l faca oricine are chef de el :D Cum am avut eu azi. Si sar`na BGirl pentru tag!

Si nu uitati sa va inscrieti la giveaway!!!!

O zi frumoasa!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Join me on Facebook Follow me on Twitter Follow me on Pinterest Follow me on Lookbook Follow me on Instagram